You are welcome

Wb de producten: heeeeel leuk en goede kwaliteit/prijs.
Wb de producten: heeeeel leuk en goede kwaliteit/prijs.
Jammer dat er altijd verzendkosten worden berekend, ook als je boven de 50€ bv bestelt. Wel begrijpelijk als je beseft dat de hele opbrengst naar een goed doel gaat, maar dat is in eerste instantie niet duidelijk, of wordt niet toegelicht, dus dat vind je dan als klant niet fijn. Ook vind ik het jammer dat er geen info is over wanneer je het product gaat ontvangen, ook niet na betaling. Ik heb, ondanks dat ik De volgende dag erover had gebeld en mij verzekerd was dat ik een track&trace code zal ontvangen, geen track&trace code ontvangen. Wel een superleuke verpakking met lief presentje, lieve verrassing.

Zie hierboven. Al met al komt het nog een beetje amateuristisch over, wat heel charmant kan zijn, mee eens, maar als je echt een product op tijd wilt ontvangen, dan heb ik het op dat moment liever... Zie hierboven. Al met al komt het nog een beetje amateuristisch over, wat heel charmant kan zijn, mee eens, maar als je echt een product op tijd wilt ontvangen, dan heb ik het op dat moment liever wat professioneler.......
Succes!

Reactie Toko Neba:

Dank u wel voor uw review, we vinden het fijn dat u de tijd heeft genomen om hem te schrijven.
Wij zijn inderdaad een non profit organisatie dus elke euro winst gaat naar het goede doel. Wij proberen onze klanten tegemoet te komen door te proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. De huidige verzendtarieven voor een pakket zijn sinds januari dit jaar 7.25. Wij hebben besloten de tarieven niet te verhogen en vast te houden aan het tarief van 6,95 in 2019. In uw geval bestond uw bestelling uit twee pakketten die wij verzonden hebben voor het tarief van 1 pakket.
Wij zijn een kleine winkel en het is voor ons niet haalbaar om geen verzendkosten te berekenen.
Het webwinkelsysteem verzend automatisch track&trace codes op het moment dat het pakket klaar is voor verzending. Heel vervelend dat u deze niet heeft ontvangen. Ook niet in de spam? Mijn excuses hiervoor. Ik zal hier naar kijken en het probleem bespreken met de software-provider.
Nogmaals dank voor uw review. Wij nemen alle op- & aanmerkingen van onze klanten zeer serieus en zullen dan ook zeker de tijd nemen om naar uw tips te kijken en deze waar mogelijk te implementeren. Dank u wel.
Met vriendelijke groeten,
Annemarie / Toko Neba

heezius

Snelle levering en attente verpakking

nee, zeer tevreden

Marianne Noordenbos

Snelle levering en precies wat ik had besteld.

Jacqueline

Diversen

Geen verbeterpunten

Manders

Heel blij mee

Niet

Ike

Ben vaste klant. Goede webwinkel. Betrouwbare mensen. Je kunt ook met een gerust hart toekomst kado kopen/geven.

Evelien

Perfect! Snel, en mooie producten! Leuk ingepakt en ook nog een kleinigheidje erbij! Alles wat ik verwachtte, en meer!

Geen verbeterpunten!

Rrr

Anti mug

Top

Rhani Kroon

Ontvangen in een mooie doos! Wat attent om een zeepje erbij in te doen.

Geen tips meer. Ga zo door!

Jan van Helmont

Een heerlijke ervaring, doe aub zo verder

ik zou het niet weten