Appie

Voldeed aan onze verwachting.

Anna-Marie

Het initiatief van Toko Neba is natuurlijk fantastisch! Met het kopen van items uit de webshop steun ik toch indirect een zeer goed doel.
Bij ontvangst van mijn bestelling zaten ook nog wat...
Bij ontvangst van mijn bestelling zaten ook nog wat lieve kleine kadootjes!
Ik hoop dat jullie nog lang en veel goeds kunnen doen voor de kinderen in Indonesië.

Geen verbeterpunten. Ga zo door.

Japanse Man

Mooi product (houten vissen)

Ga zo door

Julia

Het deel van de bestelling dat ik daadwerkelijk binnen heb gekregen was goed. Snel geleverd.

De voorraad en levertijd op de website aanpassen naar de daadwerkelijk voorraad en levertijd. Ook reageren op mailtjes van klanten. Totaal niet klantgericht om niet meer te reageren op e-mails.... De voorraad en levertijd op de website aanpassen naar de daadwerkelijk voorraad en levertijd. Ook reageren op mailtjes van klanten. Totaal niet klantgericht om niet meer te reageren op e-mails. Zeker niet als daarin een vraag werd gesteld.

naaiatelier martien

leijdekkers

Tjing Tjau Balsem + sarong

Busch

Heel goed en heel snel bezorgd!

geen verbeterpunten

Nancy

Gekocht decoratie artikel;
Gekocht decoratie artikel;
Loro Blonyo , monochroom. Was heel goed verpakt met nog 2 leuke attenties erbij en div. info. Levering super snel. Het gekochte artikel is fantastisch precies wat ik online had gezien. Heel erg blij mee!

Piet Heijmans

Zeer snelle levering prima prijs kwaliteit verhouding. Voor een goed doel. Ga zeker meer aankopen

C.Schumann

Senang met Toko Neba. De kerstdecoratie schitterend in de kerstboom.

Succes met de verkoop.