Leny

Mooie en stevige guling

bezorging met PostNL niet volgens plan, niet thuis bezorgd vanwege drukte maar ophalen bij ophaalpunt, dat viel tegen

Yenny Ellena

Mooi en veilig verpakt. Snelle service en prachtige producten. Ik heb er nog een extra zeepje en bloem bij gekregen. Dank daarvoor.

Nvt

Batik Mood

Ik vind de verzendkosten relatief hoog voor een lap batik. Dit komt volgens mij door de doos die eromheen zit. Een plastic zakje met adressticker had voor mij ook goed geweest.

Doortje

Een hele snelle levering, zo mooi en lief ingepakt, de kleine details, sticker Trimakasi en dan nog zeep zo mooi ingepakt. Ik heb dit gelijk naar anderen verteld dat ze zeker naar jullie site moeten... Een hele snelle levering, zo mooi en lief ingepakt, de kleine details, sticker Trimakasi en dan nog zeep zo mooi ingepakt. Ik heb dit gelijk naar anderen verteld dat ze zeker naar jullie site moeten kijken.

Tamira Nijhof

Goede en snelle service ! Leuk dat er een kleinigheidje bij zat ?

Ada

Wat een super vijzel!! En binnen twee dagen in huis. Uitstekende service!

Ga zo door!

P Lapré

Goeie klantenservice en snelle levertijd, zowel, binnen en buitenland. Heel blij met de produkten van Toko neba, goede kwaliteit en zal zeker weer een bestelling doen. Zeker een aanrader om Indische... Goeie klantenservice en snelle levertijd, zowel, binnen en buitenland. Heel blij met de produkten van Toko neba, goede kwaliteit en zal zeker weer een bestelling doen. Zeker een aanrader om Indische Producten aan te schafen.

Goede dienst verlening

Lisa

Snelle verzending en de products zijn top! Eerlijke prijzen voor eerlijke waar.

Bijv. bij sarongs zijn de patronen niet altijd goed zichtbaar. Maakt kiezen moeilijk, maar ze waren super mooi!

Kevin

Vragen per e-mail snel beantwoord. Houten olifant besteld, zorgvuldig ingepakt en product was zoals op foto. Dankjewel

Paul de Lagh

Goede en mooie produkten