John3-1

Guling

Service was goed , alleen de bezorgkosten aan de hoge kant

Cindy

Super

Voorraad bijhouden, verder primagoed

prive

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

behoorlijk uitgebreid. Misschien een idee om artikelen die gezien zijn door kopers in Indonesië te verzamelen en dan in een container naar Nederland te vervoeren. Een soort toko of meerdere in bv... behoorlijk uitgebreid. Misschien een idee om artikelen die gezien zijn door kopers in Indonesië te verzamelen en dan in een container naar Nederland te vervoeren. Een soort toko of meerdere in bv Bali/Djakarta/Malang.

Kim

Mijn bestelling kwam netjes in een doosje geleverd met een folder én een leuk extra kadootje. Ik vind de website van Toko Neba erg leuk en hoop dat zij de kleding nog zullen uitbreiden naar andere... Mijn bestelling kwam netjes in een doosje geleverd met een folder én een leuk extra kadootje. Ik vind de website van Toko Neba erg leuk en hoop dat zij de kleding nog zullen uitbreiden naar andere kleuren, hoodies, jassen enz.
Wel hoop ik dat de kwaliteit van de shirts iets zal verbeteren...De shirts zijn namelijk vrij dun. De prijs is in elk geval aantrekkelijk en de shirts echt erg leuk!

De shirts zijn vrij dun, misschien kunnen jullie gebruik maken van een andere leverancier die iets betere kwaliteit levert?

Cinta Rasa 2019

Tevreden

Tevreden

Evie Pechler-Gortmans

Snelle aflevering en goede service.

Geen.

Lagarde

Het product met tevredenheid ontvangen ,heel blij mee ?

Geen ,leuk met nog een kleine attentie erbij?

Rachel

Prima ontvangen

hangentje lag los in de doos ipv van in het zakje misschien de volgende keer zakje dicht plakken

Erik

Wheeping buddha

Rudy

Artikelen zijn van mooie en goede kwaliteit, snel geleverd conform afspraak, keurige verpakking

Misschien ook batik mondkapjes in het assortiment ?