ToF

Lien Wooning

Mijn ervaring is niet goed.Het behang heeft veel te veel plxels. Is teveel vergroot.
Werd niet goed gereageerd door Tof.
Ik vind het geen Tof bedrijf.

Reactie ToF:

We hebben contact gehad met deze klant. Naar aanleiding daarvan hebben we gecontroleerd of de kwaliteit goed is. Hetgeen het geval is. Het behang opnieuw drukken zou geen verschil opleveren. Het is... We hebben contact gehad met deze klant. Naar aanleiding daarvan hebben we gecontroleerd of de kwaliteit goed is. Hetgeen het geval is. Het behang opnieuw drukken zou geen verschil opleveren. Het is normaal dat als je heel dichtbij kijkt je wat pixels kunt zien. Je kunt de kwaliteit het beste beoordelen als je op een afstandje staat. We hebben de klant daarom aangeraden het behang toch op te plakken. Daar hebben we geen reactie meer op gekregen.

Ed van Gelderen

Snel geleverd. De producten zien er goed uit. Echter was de afbeelding op canvas wat minder strak gespannen. Verder erg tevreden over de professionele afhandeling van Tof aan je muur.

Cees Schildert

Goede kwaliteit, veel variatie , en wat top is dat je een gedeelte kan bestellen op maat van een voorbeeld.
Zeer snel binnen en goed verpakt.

X

Prima, alles snel en correct geregeld!

Gerard Leijten

Prima verwerkt

Leijten

Alles perfect geregeld.

M Vd berg

Goed verpakt

Marianne Drent

Snel, betrouwbaar en een mooi product

Patrick

Super goede kwaliteit