9.9/10
9.9/10
9.7/10

Theo en Marjo

Yvo heeft bij ons in de badkamer het bad verwijderd en een douche geplaatst. Hij denkt mee met wat wij willen en komt met een praktisch en betaalbare oplossing. De offerte is helder en duidelijk... Yvo heeft bij ons in de badkamer het bad verwijderd en een douche geplaatst. Hij denkt mee met wat wij willen en komt met een praktisch en betaalbare oplossing. De offerte is helder en duidelijk omschreven.
Hij werkt zeer schoon en netjes en overzichtelijk. Overlegt met de klant als iets technisch anders moet en denkt in oplossingen en mogelijkheden. Laat zijn werk elke dag schoon achter. Als hij klaar is met de klus, konden we zo onder de douche. Enkel wachten tot de kit droog is.

Denkt in oplossingen.
Vriendelijk en vrolijk.
Werkt schoon.
Komt zijn afspraken na.
Komt op de afgesproken tijd.

Peter van Oerle

Een vakman , waar andere vooral de problemen zien ziet hij kansen en oplossingen. Hij heeft ons geholpen met het inbouwen van een senioren zitbad en kwam met goede ideeën en vooral praktische... Een vakman , waar andere vooral de problemen zien ziet hij kansen en oplossingen. Hij heeft ons geholpen met het inbouwen van een senioren zitbad en kwam met goede ideeën en vooral praktische oplossingen. Yvo is daarbij ook nog eens een prettig en vriendelijk mens die ook nog netjes werkt en overzicht blijft houden doordat hij orde schept en daardoor het inzicht en overzicht blijft houden. Blij dat we hem gevonden hebben en we bevelen hem graag bij iedereen aan.

inzicht, vakman, praktisch en een prettig mens.

geen verbeter tips. prima zo!

H.Valk

Door toeval in aanraking gekomen met Yvo de Ruijg daar hij werkzaamheden verrichtte bij mijn nuurvrouw.
Heeft een plan voor onze badkamer bedacht , praktisch en verrassend.
De levering...
Heeft een plan voor onze badkamer bedacht , praktisch en verrassend.
De levering en de plaatsing verliepen geheel volgens afspraak .Top

Werkt snel en gedragen en alles volgens afspraak

Roel van Wendy de J.

Yvo wat een TOPPER! Werkelijk waar! Thuisgekomen na operatie huis STEENKOUD. Had al waarschuwing van Yvo gehad; je CV is stokoud en stopt eerdaags voorgoed… Yvo gebeld, direct nieuwe CV ketel... Yvo wat een TOPPER! Werkelijk waar! Thuisgekomen na operatie huis STEENKOUD. Had al waarschuwing van Yvo gehad; je CV is stokoud en stopt eerdaags voorgoed… Yvo gebeld, direct nieuwe CV ketel gehaald en nog dezelfde avond geïnstalleerd! Zoek niet verder. Bel Yvo van Toekomstgericht Wonen.

Van Baarsen

Yvo heeft vakkundig een 2e toilet, een sanibroyeur, geplaatst.

Hij denkt mee en komt zijn afspraken na.

Verbeterpunten kan ik niet bedenken.

Fenny Meijer-Swart

Yvo is enthousiast en bevlogen, komt met uitstekende oplossingen binnen ons budget, gaat voor kwaliteit.

Hij doet wat hij belooft en geeft service!

Alleen een tip: Ga vooral zo door, we zullen je in de toekomst vaker nodig hebben.....

Familie Hendrix

Uitstekend geholpen met het installerenvan een nieuwe kraan t.b.v. de badkamer.

Het meedenken van knelpunten die zich voor doen, en het oplossen ervan.
Houd zich aan de afspraken. Goede service.
Klantvriendelijk gericht.

Fam Hooyberg

Wij hebben zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Afspraken nakomen en service.

Geen verbeterpunten nodig.

Fam. Enser

Supersnelle service en vakwerk

Service en vakwerk

Hans de Jong

Eindelijk een technisch bedrijf dat adviseert vanuit de wens van de klant en communiceert in een ook voor de leek begrijpelijke taal. Een bedrijf dat op zoek gaat naar een oplossing met de best... Eindelijk een technisch bedrijf dat adviseert vanuit de wens van de klant en communiceert in een ook voor de leek begrijpelijke taal. Een bedrijf dat op zoek gaat naar een oplossing met de best mogelijke prijs/kwaliteitverhouding, een snelle levering, een hoge servicegraad en de afspraken nakomt.

Buiten boven genoemde punten, een bedrijf dat niet uit is op winstbejag.

Op dit moment geen verbeterpunt, zij het misschien dat de website aandacht verdient. Een verademing om met dit bedrijf te werken.