Levering

Marco

Top bedrijf!!! ??

Henry van Meeuwen

Top - geen verder commentaar nodig

Dave

Top bedrijf. Een Arc’teryx Therme jas besteld en zelf opgehaald. Ik werd vriendelijk ontvangen in hun showroom en te woord gestaan. Na een aantal dagen twijfelde ik tussen de Arc’teryx Thorsten jas... Top bedrijf. Een Arc’teryx Therme jas besteld en zelf opgehaald. Ik werd vriendelijk ontvangen in hun showroom en te woord gestaan. Na een aantal dagen twijfelde ik tussen de Arc’teryx Thorsten jas en deze werd zonder problemen geruild.

Maurice

Meerdere keren een verkeerde maat en model besteld, maar uiteindelijk toch 2 jassen bij Toeareg Outdoor gekocht. De communicatie is zeer vlot en de klantvriendelijkheid en het geduld (in mijn geval... Meerdere keren een verkeerde maat en model besteld, maar uiteindelijk toch 2 jassen bij Toeareg Outdoor gekocht. De communicatie is zeer vlot en de klantvriendelijkheid en het geduld (in mijn geval mailverkeer met Esther) uitmuntend!
Ik zou ze zeker aanraden!
Gr, Maurice

Sijtze

Bezoek website, informatie vragen, producten kopen

DR

Bijzonder snelle communicatie via e-mail op al uw vragen, ook in het weekend! Meerdere keren besteld, altijd perfect geholpen! Na per ongeluk een fout geleverd artikel te krijgen, de volgende dag... Bijzonder snelle communicatie via e-mail op al uw vragen, ook in het weekend! Meerdere keren besteld, altijd perfect geholpen! Na per ongeluk een fout geleverd artikel te krijgen, de volgende dag direct het juiste artikel alsnog ontvangen. Terwijl het retour item nog onderweg was naar Toeareg Outdoor. Bedankt!

Geen. Ga zo door!

Marco

Top Service

Thank you very much for your customer help and after sales service!
Thank you very much for your customer help and after sales service!
I introduced a normal request for repair. After a check with the headquarters customer support I got the positive surprise of a full replacement of my Arc'teryx goretex vest.

Bij toeval deze webshop ontdekt. Wat een ongekende service! In eerste instantie vond ik de aangeboden service, de snelheid van reageren op vragen en de hoeveelheid verstrekte informatie in... Bij toeval deze webshop ontdekt. Wat een ongekende service! In eerste instantie vond ik de aangeboden service, de snelheid van reageren op vragen en de hoeveelheid verstrekte informatie in combinatie met de lovende recenties zelfs wat verdacht.
Want klopte dit wel?
Maar de ervaren extreme klantgerichtheid van Touareg outdoor is echt én uitzonderlijk.
Ik heb een Arcteryx Thorsen gekocht en een week later mijn vrouw een Arcteryx Patera: voor de laagste prijs in NL.

Reactie Toeareg Outdoor:

Wow wat een lovende woorden. Ontzettend bedankt daarvoor.
We wensen jullie heel veel plezier met jullie prachtige jassen.

Jacqueline Vernooij

Prima!