Levering

anonymous

Correct, snel en accuraat

alles o.k.

Jeroenman

Leukste website om je Arcteryx te bestellen. Goede aanbiedingen en de allervriendelijkste mensen. Aanrader

website navigatie kan beter, werkt niet heel fijn op je mobiel

Reactie Toeareg Outdoor:

Beste Jeroen,
Hartelijk dank voor je review.
We zijn bekend met de tekortkomingen van de navigatie op mobiel.
Momenteel wordt er druk gewerkt aan een nieuwe versie van de webshop, daarin moet dat probleem meteen ook worden opgelost.

Bas

Super, als eerste is de klantenservice super, er wordt naar je geluisterd en meegedacht echt klasse. De webshop is ook fijn en de producten zijn erg mooi kwalitatief geweldig. Kortom geweldig :-)

Wim Messink

Wat is dit een TOP bedrijf. Super klantvriendelijk. Er wordt alle tijd voor je genomen om tot de juiste beslissing te komen.
Heb er al meerdere maken gekocht en dat zal zeker niet de laatste...

Geen enkele!!!!

Simone

Ik vind jullie service en dienstverlening helemaal top! jullie communiceren duidelijk, zijn actiegericht en lossen vragen en problemen goed en conform afspraak af

Wilkojan Balkema

Top! super service, veel contact met Esther gehad en is altijd super supportive geweest! zou Toeareg zeker aanraden

het is ons nooit helemaal duidelijk waarom dan wel wanneer bepaalde producten in de aanbieding zijn waardoor bezoek aan website regulier gedaan wordt om daar via "trial en error" te kijken of we nog wat kunnen vinden. ik weet niet of het mogelijk is hier vanuit klant perspectief minder adhoc en meer planmatige info kan zijn zodat het iets minder reactief en meer gepland kan worden?

mark

Goede service, duidelijke website

EJH

Jas besteld, snel ontvangen en achteraf werd ik uitstekend geholpen toen ik nog vragen had. Zeker een aanrader.

Geen verberpunten, alles perfect

Guido

Super service en goeie informatie