Fidelity Information Services BV

Goede service en top diensten geleverd!

Richard Azijnman Opticiens

Bijzonder tevreden! Snelle levering, alles volgens afspraak voor een hele nette prijs.

Hafida

Fijn bedrijf om mee samen te werken, geven advies waar nodig! De groene kruis met LED licht ziet er erg mooi uit!

QNH

Mooi bedrijf mooie mensen en mooi eindresultaat!
Heeft u onze QNH Colour Your Future auto's al zien rijden met de mooie Wrap van TintTotaal maak uw bedrijfswagens hier Speciaal.

Zeer prettig bedrijf om mee te werken. Aardige medewerkers, vakkundig en helder in de gemaakte afspraken. De geleverde kwaliteit is uitmuntend. Bij het laten wrappen van mijn auto werd proactief en... Zeer prettig bedrijf om mee te werken. Aardige medewerkers, vakkundig en helder in de gemaakte afspraken. De geleverde kwaliteit is uitmuntend. Bij het laten wrappen van mijn auto werd proactief en creatief meegedacht om er een zo mooi mogelijk eindproduct van te maken. Een absolute aanrader!

Bureau Kellerman

Wij werken al een lange tijd met grote tevredenheid samen met TintTotaal.
Wij werken al een lange tijd met grote tevredenheid samen met TintTotaal.
De service is perfect. Ze denken goed mee om tot een passende oplossing te komen, zeker omdat onze aanvragen vaak geen standaard materialen betreffen.
De kwaliteit is uitstekend en ze leveren zonder uitzondering binnen de gestelde deadlines en budgetten.
Kortom, een perfecte partner voor ons bureau!

Freek

Goede levering en super kwaliteit!

Uitstekende creatieve design afdeling!prachtig ontwerp gekregen en prima uitgevoerd.

Shane van Breda

1. Topkwaliteit
2. Goeie en snelle service
3. Denken graag met je mee met onderscheidende ideeën
4. Perfecte eindresultaat

Restyles

Top service en persoonlijk advies. Zeker een aanrader!