Jaap Hordijk

Tinttotaal heeft vakwerk geleverd! Mijn Mercedes is nu helemaal af met de getinte ruiten!

Jaap

Ab

Heb mijn nieuwe bmw laten tinten door Tint Totaal. De service en kwaliteit zijn beiden Top! Weinig op aan te merken. Ze gaan zorgvuldig te werk, hebben respect voor de auto en leveren kwaliteit... Heb mijn nieuwe bmw laten tinten door Tint Totaal. De service en kwaliteit zijn beiden Top! Weinig op aan te merken. Ze gaan zorgvuldig te werk, hebben respect voor de auto en leveren kwaliteit werk. Kortom een partij die ik zeker zou aanbevelen. Dank jullie wel team Tint totaal!

KFC

Heb een goede ervaring gehad. Eke keer weer

C. Masia

Mijn BMW M3 complete make-over gegeven dmv wrap opdracht door Tinttotaal, resultaat verbluffend mooi.
Feit dat mensen denken dat er spuitwerk is uitgevoerd zegt alles!

oog voor de...
Feit dat mensen denken dat er spuitwerk is uitgevoerd zegt alles!

oog voor de details, en passie voor eind resultaat. Raad ieder aan die overweegt auto te laten wrappen, voor dit bedrijf te kiezen! Top!

Koffiebrigde

Tinttotaal is een expert in het gebied van design. Ik ben dan ook zeer tevreden met mijn 1/2 carwrap! Van begin tot eind een goede service en begeleiding gekregen en een zeer fraai ontwerp! Ik kom... Tinttotaal is een expert in het gebied van design. Ik ben dan ook zeer tevreden met mijn 1/2 carwrap! Van begin tot eind een goede service en begeleiding gekregen en een zeer fraai ontwerp! Ik kom zeker terug!

Spoorman

Uitstekede service en een prachtige eindresultaat. Ik kan dit bedrijf zeker aan raden voor het laten tinten van uw ramen. bedankt mannen!

Dry Hire Europe BV

De mensen van Tinttotaal hebben heel erg fijn met ons meegedacht en een hele mooie/chique oplossing bedacht voor onze spreekkamers, zodat daar nu meer privacy is zonder dat men zich opgesloten... De mensen van Tinttotaal hebben heel erg fijn met ons meegedacht en een hele mooie/chique oplossing bedacht voor onze spreekkamers, zodat daar nu meer privacy is zonder dat men zich opgesloten voelt. De montage werd met zeer veel zorgvuldigheid en overleg vooraf uitgevoerd. Wij zijn meer dan tevreden over de geleverde diensten door de firma Tinttotaal!

Rijschool Adelya

Super creatief en professioneel. Niet alleen denken ze mee maar gaan zich helemaal inleven tijdens het ontwerpen en uitvoeren van de opdracht.

Super snelle levering. Nooit eerder...

Super snelle levering. Nooit eerder meegemaakt maar vond het heel leuk dat ze me tijdens de voortgang van de opdracht erbij betrokken. Ze zijn erg zorgvuldig en leveren top prestatie.

Bedankt medewerkers Tinttotaal en tot een volgende keer!

Carmen Finaforte

Mooi ontwerp, snelle service en een goede prijskwaliteitverhouding!

Matrixian Group

Wat begon als een idee werd al snel werkelijk omdat Tinttotaal meteen met goede ideeën kwam. Binnen anderhalve dag was het ontwerp al definitief en was ons gedeelte eigenlijk al gedaan. Het wrappen... Wat begon als een idee werd al snel werkelijk omdat Tinttotaal meteen met goede ideeën kwam. Binnen anderhalve dag was het ontwerp al definitief en was ons gedeelte eigenlijk al gedaan. Het wrappen ging ook sneller dan verwacht en het resultaat was erg goed. De samenwerking was prettig en het eindresultaat was top.