Tinto.nl

8.5/10

Goed aanbod

tegenstrijdige infomatie wie de bezorging uitvoert.
de bezorger heeft geen pakketnummer ingevuld op het formulier dat hij in de bus gooide.

Lotte

Fijn!

snelle en fijne reactie als ik mailde!

voorraadinformatie op de website klopte niet helemaal

Buro Baarsma

Perfecte service.. levering en communicatie!

Snel, correct en pricewice!

Niets op dit moment... :)

C. Thiry

Uitstekend!

Perfecte afhandeling van mijn bestelling. Super klantvriendelijk.

Na korte interactie juiste palet samengesteld, betseld en ontvangen

Bij toeval ontdekt (shoppen in Haarlem)

Kwaliteit van aangeboden eigenmerk printcardridges.

Gewoon goed

Snelle en vlotte levering

Ik heb ZEER goede ervaringen met de nu gesloten Utrechtse winkel: die hebben me een tonercartridge geleverd die compatible voor HP LASERJET PRO P 1102 W. Ik dacht dat ik die ook bestelde via de... Ik heb ZEER goede ervaringen met de nu gesloten Utrechtse winkel: die hebben me een tonercartridge geleverd die compatible voor HP LASERJET PRO P 1102 W. Ik dacht dat ik die ook bestelde via de webwinkel, maar het bleek al weer een andere compatible. Een pal, nodig om de cassette in de juiste positie te houden, was in de eerder geleverde aan de behuizing in het plastic meegegoten. In het onlangs geleverde exemplaar was het een los onderdeel, dat door een bek op de behuizing in combinatie met een veertje op zijn plaats werd gehouden. Deze compatible cartridge klikt niet lekker in de printer. Je moet wat wrikken en dan pakt het wel. Maar dan is zo'n los onderdeeltje dat eigenlijk de grip moet leveren ( (en slechts op z’n plek gehouden wordt door een veertje) een ongeluk dat om de hoek staat te wachten om toe te slaan. Dat gebeurde ook. Een stripje van de bek breekt af en het palletje heeft meteen helemaal geen grip meer.
Tinto was zo professioneel om na rapportage de cartridge terug te nemen en beloofde € 43,36 als terugbetaling. Echter, aanvankelijk is alleen de factuurprijs teruggestort: € 36,44. Over de € 6,92 frankeerkosten voor terugsturen heb ik nog eens een verwonderd bericht gestuurd en dit is inmiddels ook betaald. Voor mij heeft Tinto afgedaan & ik heb een mooi verhaal voor de verjaardagen over die zogenaamd goedkope webwinkel. Open die winkel in Utrecht mAa rweer, dan kan ik de mensen in de ogen kijken.

Hoogachtend, H. Reiling

vriendleijke mensen die de e-mails vlot en adequaat beantwoorden

test uw produkten! Er is een inferieur produkt geleverd.
betaal, in een keer de refund uit. Niet de frakeerkosten afzonderlijk!
Geef op de website in uw zoekvenster ook de naam/type...
test uw produkten! Er is een inferieur produkt geleverd.
betaal, in een keer de refund uit. Niet de frakeerkosten afzonderlijk!
Geef op de website in uw zoekvenster ook de naam/type varianten van de apparaten:
HP LASERJET PRO P 1102 W = HP LASERJET P 1102 W.

Anneke

Vlotte levering (volgende dag in huis zoals gezegd), prima cartridges! (eigen merk besteld)

Zie boven!

nvt