123Tinki.com

123Tinki.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop 123Tinki.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company357
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen 123Tinki.com met 9.3/10. Gebaseerd op 357 ervaringen.

Armand Pieroelie

Een goed uitgebreide en met goed informatie gevende site. jammer is het wel dat als je een gratis e-cursus wilt downloaden je geen toegang krijgt naar die gedownloade cursus of informatie.

F.W. Vermeulen
Prima (7/10)
F.W. Vermeulen
Score voor 123Tinki.com:3.5/5
Zou je Tinki.nl aanbevelen?Ja

Best wel goede tips en of ideeën.

Van eyken hugo

Ik vind het zeer leerzaam, en zeer intresant, men kan alleen maar bijleren om het beste voor de hond en de baas. ik hoop nog meer informatie te ontvangen, hartelijk dank daarvoor.

duckefeiko

Niet slecht , is duidelijk voor nederlanders . jammer dat men geen rekening houd met de vlamingen die het ook een toffe site vinden maar sommige woorden niet begrijpen . hopelijk houden jullie rekening met die belgen , want het is wel interessant om al jullie mededelingen te lezen . dank jullie en de groetjes.

Tine Valkenborghs

Tinki is zeer handig in prijs vergelijking maar ook als je op zoek bent naar informatie over dingen. gaande van niet trekken tot voeding tot spelen.. alles op 1 site , zaligheid!.

Zou je Tinki.nl aanbevelen?Ja

Heel leuk. goede informatie. lekkere recepten en vee leuke informatie over honden .ik ben heel tevreden over tinki.nl.

Nelleke

Keitof!.

Goed (8/10)
Score voor 123Tinki.com:4/5
Zou je Tinki.nl aanbevelen?Ja

Leuke website om te bekijken als honden bezitter.

Genaro
Genaro
Zou je Tinki.nl aanbevelen?Ja

Zeer interessante tips i.v.m. de hond.

Bedrijfsinformatie

Tinki.nl is hét platform voor de Nederlandse hondenliefhebber. Vergelijk hier verschillende hondenproducten, hondenverzekeringen en bezoek onze kennisbank
Adres
Smutsstraat 48 II