Ik vind tinki leuk. Maar de website is een gruwel en niet handig. Het is moeilijk om bij je gekochte dingen te komen.
Beste is een app voor de telefoon want ik gebruik ook alleen mijn...
Beste is een app voor de telefoon want ik gebruik ook alleen mijn telefoon.
Ik heb nog niets gebruikt omdat het een gedoe is om bij je gekochte producten te komen

J.Boers

Herroeping review 23 november 2019.

Boers

Geen communicatie mogelijk kennelijk, geen excuses .

Reactie 123Tinki.com:

Beste Boers,

Ik heb u een mail gestuurd over deze review. Ik hoor graag even van u.

Joyce

Tom Westerman

Gladde marketing en waardeloze producten. Ik heb de puppycursus aangeschaft en ik vind deze echt ondermaats. Het voelt aan alle kanten of Tinki snel geld wil verdienen, maar geen kwalitatief product... Gladde marketing en waardeloze producten. Ik heb de puppycursus aangeschaft en ik vind deze echt ondermaats. Het voelt aan alle kanten of Tinki snel geld wil verdienen, maar geen kwalitatief product wilt maken. De reviews zijn naar mijn idee grotendeels gekocht. Niet in zee gaan met deze gladde praters.

Reactie 123Tinki.com:

Beste Tom, Ik zou graag met je in contact komen. Zou je een mail willen sturen naar joyce@tinki.nl? Ik had je graag persoonlijk willen mailen alleen komen je contact gegevens helaas niet voor... Beste Tom, Ik zou graag met je in contact komen. Zou je een mail willen sturen naar joyce@tinki.nl? Ik had je graag persoonlijk willen mailen alleen komen je contact gegevens helaas niet voor in onze database. Met vriendelijke groet, Joyce Wooldrik - Tinki

Zeer opdringerige mails die voortdurend binnenkomen en welke ik graag wil verwijderen maar door een mooi marketingtrucje niet unsubscribe baar is, omdat zogenaamd het mailadres niet bekend is....... Zeer opdringerige mails die voortdurend binnenkomen en welke ik graag wil verwijderen maar door een mooi marketingtrucje niet unsubscribe baar is, omdat zogenaamd het mailadres niet bekend is.... raar dat ik dan wel voortdurend mails krijg????????

Ik vind het top

Nancy Vorstenbosch

Ik ben nog steeds druk aan het lezen en heb al veel aan de tips gehad tot nu toe. Ik ben blij dat ik de puppycursus heb aangeschaft.

Monique Peeters

Een heel duidelijke uitleg over alles wat je als nieuwbakken puppyeigenaar moet weten.
Pupje is net doodgetrapt door een paard, dus even niet. Maar bij de volgende pup ben ik wel helemaal ingelezen.

Peter

Wij hebben de puppy cursus naar volle tevredenheid gevolgd. Door steeds veranderende roosters is het voor mij super lastig om naar een fysieke cursus te gaan. Dit was een uitkomst! Dank!