Tinker

Tinker Ook benieuwd naar feedback over de webshop Tinker? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3282
Uitstekend (10/10)
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Tinker met 8.9/10. Gebaseerd op 3282 ervaringen.
Boek proces
Service
Informatie over boeking
Reactie snelheid
Kwaliteit taxi

Zeer slecht (2/10)

nooit meer toelaten op de markt

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Klote tinker allemaal leugenaars en bedriegers en vooral de grote baas die nu ergens op een eiland zit met ons geld,afmaken die zooi.meer dan 8000€ ben ik kwijt.

Johan

Slecht! geboekt op 13 april 2017 voor heen en terugreis naar rotterdam airport op 30 mei en 8 juni. er is nooit een taxi op komen dagen, het noodnummer was niet bereikbaar. ik lees berichten dat bij sommigen de rit is geannuleerd, maar ik heb niets ontvangen.

Plevier75
Onacceptabel (1/10)
Plevier75

NIET één

Klachtenservice, bereikbaarheid (NOODnummer bleek zelfs antwoordapparaat), klachtenafhandeling is 0,0 (van het kastje naar de muur ...) EN >>> schending van onze privacy door het delen van zeer persoonlijke informatie met andere klanten !!!

Score voor Tinker:0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Zeer slecht !!! niet opgehaald op heenreis, wel vooraf betaald ==> extra kosten en veel stress.

m volmer

Een dag voordat ik door tinker taxi opgehaald zou worden bij rotterdam airport kreeg ik een sms dat de rit niet door kon gaan maar dat ik binnen dertig dagen mijn geld terug zou krijgen, dat was 21 april tot op heden nog geen cent gezien en geen reactie op mijn mails telefonisch onbereikbaar.

L Teuben
L Teuben

Vorige ritten waren erg goed

Geef de gedupeerde hun geld terug dat is wat anders dan zakkenvullen

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik kwam 15 mei terug uit bali en wist niet dat tinker er niet stond zou graag mijn geld terug krijgen €38,98 moest een andere taxi nemen bedankt tinker.

Lisanne
Uitstekend (10/10)
Lisanne

Boek simpel en zeker.

Score voor Tinker:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wellicht een idee om via flyride.nl te boeken? reken je af in de taxi en niet vooraf. zo ga je nooit het schip in.

Onacceptabel (1/10)

nee

Score voor Tinker:0.5/5

Laksheid betreffende bedrijfsvoering..
ik heb een aantal taxi-ritten vooruit betaald en kan dus naar mijn geld fluiten.

Zeer slecht (2/10)

Gebruik PAYPALL om uw betalingen te doen en je bent verzekerd gedurende 180 dagen om via een claim je geld van PAYPALL terug te krijgen als iets niet klopt met je bestelling.

Tinker Travel is gewoon een lege doos, opgestart door een bedrieger die gewoon taxiritten aanbied zonder zélf één taxi te hebben. Betaald de taxibedrijven niet en steekt het geld zélf in zijn zak om daarna het faillissement aan te vragen!

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Zelfde ervaring als onderstaande reviews, drie maand geleden besteld en betaald en enkele dagen op voorhand geannuleerd. maar ik had via paypall betaald en heb door het indienen van een schadeclaim mijn geld van paypall teruggestort gekregen!.

Tinker 1 beoordeling

Ik had geweldige ervaringen met dit bedrijf. op 20 april 2017 verscheen de betaalde taxi niet. op het nippertje konden wij nog een ander bedrijf inschakelen. tinker is niet bereikbaar. ook bij de terugreis liet tinker taxi het afweten..
waarschijnlijk laten regionale bedrijven het afweten omdat zij niet of te weinig betaald krijgen. het geld gaat op aan het kopen van een failliete vliegmaatschappij. betekent dit ook faillisement voor tinker?.

Tinker 1 beoordeling

Taxi werd 1 dag vantevoren geannuleerd..
tinker is niet bereikbaar per telefoon en email..
niet bekend of betaling wordt teruggegeven.

Bedrijfsinformatie

Op tinker.travel kunt u uw reis tot 24 uur van tevoren boeken. Des te eerder u uw reis boekt, des te voordeliger de prijs. Tinker haalt de passagier thuis of van de luchthaven op tegen een prijs die concurreert met het openbaar vervoer.
Adres
Schiphol Boulevard 279