Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
8.2/10
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?
9.8/10

K. Bakker

Mijn ervaring met TimFit is positief. De smaak is overwegend prima alhoewel er voorkeur smaken zijn. Inname is zonder problemen te doen. Bestellen en leveren (ontvangen) gaat probleemloos. Prima dus.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Mocht je nog vragen hebben stuur ons gerust een bericht wij helpen graag!

VHK

Teleurstellend

Hallo Kim,
Hallo Kim,
Dank je wel voor het invullen van de review. Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent over de afslankresultaten. Wij zien dat je tijdens de kuur geen contact hebt opgenomen met de voedingscoaches. Zij kunnen namelijk met je meekijken waarom het afvallen niet lukt. Onze voedingscoach heeft je ook een mail gestuurd om te vragen of ze je nog kan helpen maar helaas heeft ze geen reactie hierop ontvangen. Mocht je alsnog hulp nodig hebben stuur dan gerust alsnog een bericht want wij helpen je graag!

Meriam Weiss

Goede ervaring, Shakes zijn lekker en gemakkelijk om mee te nemen bijv. naar je Werk.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Super om te horen! Heb je onze Maaltijdrepen al eens geprobeert deze zijn nog makkelijker mee te nemen en een lekkere afwisseling op de shakes.

hartman

Met timfit werkt het afvallen zeer goed

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor de mooie review! Wij vinden dat altijd erg fijn om te horen.

Miranda

Ik gebruik de shake tussen de middag met mageremelk. Ik heb altijd de bananensmaak. Ik vind dat erg lekker en zo kan ik opgewicht blijven.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Wat goed om te horen! Heb je de smaak banaan al eens geprobeert met kokosmelk ongezoet? Een echte aanrader!

Jansen

Shakes zijn lekker, vullen goed, is goed vol te houden

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor de mooie review! En wat fijn om horen dat je het goed kan volhouden. Mocht je nog tips nodig hebben onze voedingscoaches staan voor je klaar!

Ineke Bulcaen

Goede ervaring

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel! Blij om te horen dat je een goede ervaring hebt met TimFit!

Joke Hoebe

Resultaten zijn prima, recepten zijn heerlijk en de coaching is ook prima

Hallo Joke,
Hallo Joke,
Dank je wel voor je positieve review! Wij vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent met TimFit en onze coaching. Heel veel succes en bij vragen stuur onze coaches gerust een bericht.

Sou

Ik ben errg tevreden met Timfit,lekker en vol te houden.

Vince Klaasen

Meer dan tevreden, niet verwacht maar toch gestart naar aanleiding van het resultaat van mijn vriendin. Sneller mijn gewicht behaald dan ik had verwacht. Nu samen alweer bijna een half jaar op ons... Meer dan tevreden, niet verwacht maar toch gestart naar aanleiding van het resultaat van mijn vriendin. Sneller mijn gewicht behaald dan ik had verwacht. Nu samen alweer bijna een half jaar op ons steefgewicht dankzij 1 Shake per dag. Kan verder vrijwel alles eten en drinken. Voel mij top.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor de mooie review!