Wat vond je van de smaak van de TimFit SX-5 ?
Vond je TimFit-SX5 eenvoudig te volgen ?
Ben je tevreden over het Afslankresultaat van TimFit-SX5 ?
8.2/10
Is je TimFit.com bestelling snel geleverd door PostNL ?
9.8/10

Sam

Bijna 10 kilo kwijt, was anders niet gelukt

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Goed bezig Sam, we zijn trots op je!

Elsa

Ik woon al meer dan 10 jaar in spanje en ken timfit nog uit NL. Helaas kan ik het hier niet in de winkel kopen en tot voorkort nam ik het altijd mee als ik naar NL ging. Nu heeft Marjan van de... Ik woon al meer dan 10 jaar in spanje en ken timfit nog uit NL. Helaas kan ik het hier niet in de winkel kopen en tot voorkort nam ik het altijd mee als ik naar NL ging. Nu heeft Marjan van de klantendienst voor mij geregeld dat ik het kan bestellen en het zonder extra porto naar mijn werkadres in spanje wort gestuurd. Dat noem ik nu super service! Doe zo door timfit, ik ben fan!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel voor je review Elsa, een kleine moeite om je pakket naar Spanje te sturen.

Afvallen met Sonja

Ik gebruik dit voor mijn praktijk en heb al meer dan 500 klanten laten afvallen met behulp van timfit

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Hoi Sonja, dank je wel voor de fijne samenwerking!

Robert Koper

12 kilo afgevallen dankzij timfit met hulp van coach marjan

Trots op je Robert!

Lindsey H

Geweldig

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Lang geleden Lindey, hoe is het met je? Fijn dat TimFit ook jou heeft geholpen om je (nog) beter te voelen!

Valerie

In vier maanden tijd 14kg afgevallen met de shakes en repen. Nu inmiddels nog steeds 1x per dag een Shake en geeft er verder me eigen draai aan. Ik val nog steeds af!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Super resultaat Valerie, wist je dat timfit ook goed is voor je portemonnee? Een TimFit maaltijd is goedkoper dan iedere andere maaltijd. Lekker en goedkoop afvallen met TimFit!

Anja

Het is een tip product

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je voor je review Anja

Maja Vossers

Opzich goed.Lekkere smaken

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je wel Maja, trots op je!

Kathleen

Zeer content, super snelle levering in Belgie. Goed verpakt met gratis cadeautje. De smaken zijn perfect en vermageren ging rap. Doe zo door!

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Graag gedaan Kathleen, je hebt het verdiend. Trots op je!

Hariette

Sneller mijn streefgewicht bereikt dan verwacht.

Reactie TimFit Afvallen en Blijf op Gewicht:

Dank je voor de prettige coaching, we zijn een goed team!