cram treab

Gewoon goed!

eerlijkheid

het kan niet beter wanneer het reeds goed is.

Particulier

De klacht toch goed afgehandeld ik heb eerder een slechte beoordelingen gegeven maar als het kon zou ik hem intrekken nu ben nu erg tevreden het lag echt denk ik aan de bezorger

Ik zeg netjes gedaan

Guest

Ben erg tevreden over het snelle handelen van TimeForTrends. Nadat ik 2 dagen na mijn bestelling mijn pakketje nog steeds niet kon volgen bij track and trace en ik hierover contact had opgenomen,... Ben erg tevreden over het snelle handelen van TimeForTrends. Nadat ik 2 dagen na mijn bestelling mijn pakketje nog steeds niet kon volgen bij track and trace en ik hierover contact had opgenomen, werd het pakketje dezelfde dag nog bezorgd. Ik was hier heel blij mee omdat de bestelling een cadeau betrof die ik de volgende dag wilde gaan geven.

Denkt mee met de klant.

Geen tips.

Particulier

Wel betaald niks ontvangen tot nu toe

Nog geen gevonden wacht al dagen op mijn horloge bestellen en betalen ging gemakkelijker

De bezorger eens uit leggen wat bezorgen betekent

Reactie TimeForTrends:

Goedemiddag
Goedemiddag
Wat jammer dat u ons een negatieve beoordeling geeft. Wij hebben zowel telefonisch als schriftelijk contact met u gehad en hebben u uitgelegd dat uw bestelling is kwijtgeraakt bij de bezorgdienst. Wij hebben u uitgelegd dat wij bij de leverancier een nieuw horloge voor u hebben besteld en deze wordt bij binnenkomst direct verzonden. Wij handelen dit verder af met de bezorgdienst. Team Trendjuwelier.

Annet Dijkstra

Geen problemen gehad

🤙🤙

Guest

Super, ring was mooi ingepakt!!

Super snel, en zag er super verzorgd uit

Ik kreeg 2 dagen later, toen ik t pakketje al ontvangen had, pas de mails over verloop van mijn bestelling!! Was heel grappig, terwijl ik allang met die ring liep te showen!!haha

Guestkarin

Goede service

Komt afspraak na

Geen verbeter

Prima,

we waren op zoek naar een specifiek horloge en dat was snel gevonden

Goed!

Mooie artikelen, goede prijs-kwaliteitverhouding, overzichtelijke webshop

N.v.t.

Guest

Prima, mooi horloge, netjes geleverd

Prima assortiment, redelijke prijzen