Prijs / kwaliteitverhouding
8.2/10

Klees

Levering volgens afspraak.
Goede kwaliteit en precies volgens de foto's op de website.

Installatie werd precies gedaan zoals afgesproken

Stichting bewonersbedrijf Malburgen

Erg goed

vriendelijke mensen, deskundig en goed geplaatst

Niet bij ons

Schutting geplaatst in een nieuwbouw wijk, waar helaas niet alle bouwende partijen goed op elkaar waren afgestemd, maar Timbersteel heel geduldig was en zich aanpaste aan de situatie.

Helaas waren niet alle bouwende partijen in onze nieuwbouw wijk goed op elkaar afgestemd, maar Timbersteel was heel geduldig en paste zich aan aan de situatie.

Wij zijn bij de zaak in Barneveld geweest ter oriëntatie. Daar zijn wij zeer goed geholpen ook met praktische adviezen.
De uitvoering was voldoende doch een iets betere communicatie op de dag...
De uitvoering was voldoende doch een iets betere communicatie op de dag zelf was zinvol geweest. Er was weinig of onduidelijk overleg of een vraag bleef "hangen".

Goede ondesteuning bij aanvraag en adviezen met duidelijke uitleg

De communicatie bij de uitvoering.
De technische afwerking mag beter. Het is voldoende doch voor verbetering vatbaar. ( een zesje)

Matthijs

Bedrijf ken ik alleen van plaatsingen schuttingen als onder leverancier van een ander bedrijf.

Klantvriendelijk, goede kwaliteit en bereid om mee te denken.

niet alle onderstaande beoordelingen zijn van toepassing omdat niet bij Timbersteel zelf is besteld. Hiervoor zijn onderstaande vragen met 1 beoordeeld.

fam Drieman

Heel netjes geholpen en keurig te woord gestaan als je vragen hebt

jazeker prijs is in ons voordeel dus dat is een heel sterk punt

nee geen verbeterpunten je wordt netjes te word gestaan en alles is te vinden op de website

Dorien en Ernestas

Snel en vakkundig! Goede communicatie, het team dat de schutting plaatste: alleen maar complimenten!!! Wij hebben later nog een stuk tuin aangekocht en weer voor timbersteel gekozen voor het... Snel en vakkundig! Goede communicatie, het team dat de schutting plaatste: alleen maar complimenten!!! Wij hebben later nog een stuk tuin aangekocht en weer voor timbersteel gekozen voor het tweede deel hardhout /beton schutting !! Ze zijn echt top!

Het team dat de schutting kwam plaatsen, waren een goed op elkaar ingespeeld team! Alles verliep snel en vakkundig! Wij zijn super tevreden!!

Geen verbeter punten.

Denny van Amerongen

Over het algemeen goed.

schutting perfect geplaatst

tijdens het palen boren een zeil op het gras/tegels neerleggen, tijdens de werkzaamheden in mijn tuin is mijn gras veld kapot gelopen door klei resten van het palenboren en zaten de tegels helemaal... tijdens het palen boren een zeil op het gras/tegels neerleggen, tijdens de werkzaamheden in mijn tuin is mijn gras veld kapot gelopen door klei resten van het palenboren en zaten de tegels helemaal onder.

Afspraak is afspraak en keurig werk geleverd

vof de tolhuistuin

Wij hebben prettig met jullie gewerkt

snelle actie en daadkracht