Prijs / kwaliteitverhouding
8.2/10

Bob de Wissel

Zeer snelle en goede service. Het contact is helder en vriendelijk. Echt een bedrijf welke ik aanraad aan mijn familie en vrienden.

servicegericht, mooi product en even overleggen bij 'dingetjes'. Niet gewoon maar iets doen, maar even checken dat het zo goed gaat. Echt een voorbeeld voor andere bedrijven!

Tja ik zou moeten zoeken. Het pinapparaat werkte niet, is dat iets slechts? We kregen het vertrouwen om de factuur later over te maken. In mijn ogen maakte ze van een 'slecht' punt een sterkpunt.

Fam. van Nieuwenhuizen uit Soest

Erg fijne ervaring met dit bedrijf, Timbersteel was ingehuurd door een bedrijf waar wij schuttingdelen en een poortdeur hadden gekocht incl. plaatsing.Communicatie betreffende de datum van plaatsing... Erg fijne ervaring met dit bedrijf, Timbersteel was ingehuurd door een bedrijf waar wij schuttingdelen en een poortdeur hadden gekocht incl. plaatsing.Communicatie betreffende de datum van plaatsing alsmede het plaatsen zelf is meer dan prettig verlopen en ben dan ook erg enthousiast over dit bedrijf.Alles was met twee uurtjes op 1 ochtend voor elkaar ( 4 schuttingdelen onderste deel beton en betonnen palen in snelcement in de grond en een poort/deur ) waterpas en kaarsrecht.Chapeau Timberland medewerkers.

NVT

NVT

Car de Roo

Top geregeld allemaal, zeer vriendelijk en duidelijk personeel ook de heren die het zijn komen plaatsen.

Communicate perfect en snel.

Van Engelen

Plaatsen van schutting met beton

Super service en keurig werk geleverd zeer tevreden En erg netjes

Geen verbeter punten

Bert Jansen

Zeer goed bedrijf.
Mooie stevige schuttingen.
Snel geleverd en geplaatst

Product van website is inderdaad wat men levert

En keer kijken bij geplaatste schuttingen om te zien of alles goed is.

Hr. HGF Westerveld

Een prima bedrijf, met een goed product.
Prima prijs die past bij wat er geleverd wordt.
Uitstekende, vriendelijke en hardwerkende installateurs die bij ons prima werk hebben afgeleverd.

Je krijgt waar voor je geld.

Vooral zo door gaan.

W.labree

Super ervaring gehad met de aanschaf en plaatsen van beton met Douglas schuttingen.
Perfect geplaatst en mooi afgewerkt.
Communicatie met Timbersteel mensen was goed en beveel...
Perfect geplaatst en mooi afgewerkt.
Communicatie met Timbersteel mensen was goed en beveel Timbersteel aan bij andere mensen.
Timbersteel krijgt van mij een 8

Afwerking werkzaamheden.
Communicatie.

Gewoon zo doorgaan.

A.J. de Wilde

Afspraak heel goed nagekomen en perfect werk geleverd!

Uitstekend van kwaliteit

Geen wat goed is goed houden, personeel is uiterst klantvriendelijk

Viktor

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf! Klantvriendelijk en deskundig. Onze schutting en poort waren in ochtend geplaast en het ziet er keurig uit. Staat als een huis.

Goede klantenservice, vriendelijk en deskundig personeel en het product is goed neergezet.

Heb ik eigenlijk niet.

Heel goed