Je aankoop wordt beschermd

8.3/10
8.5/10
8.5/10
8.1/10

Fijn contact met Herman en zijn team. Zodra de mannen bij ons waren, altijd wel een grap en een grol tijdens het werk en ook goed werk geleverd.
Bij ons is de gehele omheining door Timbersteel...

Meedenken en gelijk uitvoeren/oplossen indien zich iets voor doet op locatie.

Voor volgend opdracht zullen we vast weer bij jullie terecht komen, maar het is toch best onhandig dat jullie zo ver weg zitten :-)
Indien er nog zaken opgelost of afgemaakt moeten worden dan zit daar best een lange tijd tussen. Begrijpelijk gezien de afstand, er wordt dan geprobeerd werkzaamheden te combineren bij klanten. Dat is wel eens lastig voor de klant. Maar desondanks wordt het altijd opgelost/afgemaakt, beter laat dan nooit :-)

l.koot

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed.

ze waren op tijd en werken netjes

Het afwerken kon iets beter. er zat tussen de tuindeur en deurpost een grote kier. we hebben zelf een latje op gezet
ook een afwerklatje op de deurpost is iets korter dan de deurpost zelf

Bas

Goed georganiseerd bedrijf. Komt de gemaakte afspraken netjes na.
Levertijd beetje lang maar heeft waarschijnlijk met de drukte van het seizoen te maken.
Klantvriendelijkheid van de...

klantvriendelijkheid montageploeg kan beter

Heidi Kloppenborg

Het duurde even voordat de planning rond was. Maar toen de mannen eenmaal bezig waren was de klus zo klaar. En het ziet er strak uit! Prettige mensen!

Zij hebben een schutting gezet en dat hebben ze netjes en in goed overleg gedaan

Snellere planning voor de klant. (Denk dat het ook wel de tijd van het jaar verschilt hoe druk het is )

Margreet Magré

Wij zijn niet tevreden over de geleverde producten. Overal zitten grote barsten, er is hoogteverschil in de planken van de houten deuren en we zijn langs geweest om onze wensen door te nemen, welke...

Wensen van de klant ten uitvoer brengen. Betere kwaliteit producten leveren en verkopers hebben geen verstand van hoe het verkochte product in de praktijk uitgevoerd wordt.

jos huijboom

Nette werklui die snel en vakundig werken

Marc

Een bedrijf met echte vakmensen.

Vakkennis en snelheid

Geen verbeterpunten

petra van buuren

Fantastisch.
professionele mannen hebben een prachtige schutting geplaasts.
onze tuin is een plaatje!!!

bij telefonisch contact waren de mensen geduldig en beantwoorde ze de vragen goed.
ook het mailcontact verliep goed

vooral zo door gaan!

P. Droppers

Zeer goed geholpen en geadviseerd.

Zeer flexibel en meedenkend.

J. Horters

Snel gereageerd op offerteverzoek.
UItstekend en snel geplaatst. vriendelijk en meedenkend personeel.

Snel, flexibel en klantvriendelijk