Prijs / kwaliteitverhouding
8.2/10

Mataw

Goede ervaring. Medewerkers zijn vakmensen, vriendelijk in de omgang, werken netjes.

Correct en goed.

Het huidige niveau handhaven is prima.

H. de Bruijn

Timbersteel heeft alles netjes, volgens afspraak, afgewerkt.

Schutting binnen halve dag geplaatst!

Praktijkschool Westfriesland

Bij herstelwerkzaamheden worden goede contacten gelegd

Netjes gewerkt en bij vragen worden extra herstelwerkzaamheden gedaan

Ze komen alleen als ze een opdracht in de buurt hebben daar moet je op inspelen

Eric Platte

Hekwerk paardenbak

algeheel goed

oplevering en evt punten op schrift vermelden

Kundig en snel

Kundig snel en betrouwbaar

Ga zo door

Tirza

De plaatsing kon snel gepland worden. De mannen waren er op tijd en na een paar uurtjes bikkelen in de regen, stond de schutting al!
Super blij met het resultaat.
Duidelijke prijsopgave...
Super blij met het resultaat.
Duidelijke prijsopgave (snel!) en geheel naar wens aan te passen.
Wij zijn helemaal tevreden!

Snelle reactie inclusief offerte.
Reageren op de offerte is geheel vrijblijvend, je wordt niet 10 keer gebeld of je al een beslissing genomen hebt.

Geen :-)

yawara security

Uitstekend

meedenkend

Bob de Wissel

Zeer snelle en goede service. Het contact is helder en vriendelijk. Echt een bedrijf welke ik aanraad aan mijn familie en vrienden.

servicegericht, mooi product en even overleggen bij 'dingetjes'. Niet gewoon maar iets doen, maar even checken dat het zo goed gaat. Echt een voorbeeld voor andere bedrijven!

Tja ik zou moeten zoeken. Het pinapparaat werkte niet, is dat iets slechts? We kregen het vertrouwen om de factuur later over te maken. In mijn ogen maakte ze van een 'slecht' punt een sterkpunt.

Fam. van Nieuwenhuizen uit Soest

Erg fijne ervaring met dit bedrijf, Timbersteel was ingehuurd door een bedrijf waar wij schuttingdelen en een poortdeur hadden gekocht incl. plaatsing.Communicatie betreffende de datum van plaatsing... Erg fijne ervaring met dit bedrijf, Timbersteel was ingehuurd door een bedrijf waar wij schuttingdelen en een poortdeur hadden gekocht incl. plaatsing.Communicatie betreffende de datum van plaatsing alsmede het plaatsen zelf is meer dan prettig verlopen en ben dan ook erg enthousiast over dit bedrijf.Alles was met twee uurtjes op 1 ochtend voor elkaar ( 4 schuttingdelen onderste deel beton en betonnen palen in snelcement in de grond en een poort/deur ) waterpas en kaarsrecht.Chapeau Timberland medewerkers.

NVT

NVT