Timax

Communicatie
8.5/10
Resultaat

bta veenendaal

Heel prettige partner waar je voor al je vragen over het Bouwbesluit e.d. terecht kunt. Timax maakt voor bta veenendaal alle Bouwbesluit toetsingen, EPG-berekeningen, e.d.. Regelmatig krijgen wij de...

Vogels Bouwmanagement BV

Timax heeft op ons verzoek supersnel keurige rapportages voor ons opgesteld. Hartelijk dank daarvoor!

Prima ervaring, aanvragen worden vlot genoeg in behandeling genomen en afgehandeld.

Ik zend regelmatig per email een opdracht. Het is altijd duidelijk wat de opdracht inhoud. Binnen acceptabele periode worden de gegevens geleverd.

Timax levert professioneel en betrouwbaar werk voor een aantrekkelijke prijs. De samenwerking bevalt mij prima.

Het zou prettig zijn om direct bij het verstrekken van de opdracht de contactgegevens van de collega die deze opdracht uitvoert te mogen ontvangen. Daarnaast vinden wij belangrijk om met elkaar een leverdatum af te spreken.

iCOMMEND

Mijn ervaring met TiMaX is een hele prettige. Behulpzaam, assertief en professioneel in de dienstverlening. Afspraken worden nagekomen. De snelheid van werken en de scherpe prijs is op geen enkele...

Global Architects

Top bureau!

top bureau!

Prima tot op heden

Tip; Werk aan communicatie omtrent leveringen en verwachte uitlooptijden en denk aan opvolging van gemaakte afspraken.
Verder beveel ik jullie graag aan.

ing. R. van der Pluijm, Marquart Architecten bv

We laten al jaren jaren de EPC berekeningen maken door Timax. Heel prettige samenwerking en snelle levering.