Timax

Timax Ook benieuwd naar feedback over de webshop Timax? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company67
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Timax met 8.6/10. Gebaseerd op 67 ervaringen.
Communicatie
Service

Vogels Bouwmanagement BV
Vogels Bouwmanagement BV
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Timax heeft op ons verzoek supersnel keurige rapportages voor ons opgesteld. hartelijk dank daarvoor!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring, aanvragen worden vlot genoeg in behandeling genomen en afgehandeld.

Timax 1 beoordeling

Ik zend regelmatig per email een opdracht. het is altijd duidelijk wat de opdracht inhoud. binnen acceptabele periode worden de gegevens geleverd.

N.v.t.

Het zou prettig zijn om direct bij het verstrekken van de opdracht de contactgegevens van de collega die deze opdracht uitvoert te mogen ontvangen. Daarnaast vinden wij belangrijk om met elkaar een leverdatum af te spreken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Timax levert professioneel en betrouwbaar werk voor een aantrekkelijke prijs. de samenwerking bevalt mij prima.

Vertrouwd!.

iCOMMEND

Mijn ervaring met timax is een hele prettige. behulpzaam, assertief en professioneel in de dienstverlening. afspraken worden nagekomen. de snelheid van werken en de scherpe prijs is op geen enkele manier ten koste gegaan van de geleverde kwaliteit. een absolute aanrader. wij houden timax in ieder geval aanbevolen voor ons volgend project!.

Global Architects
Global Architects

top bureau!

Top bureau!.

N.v.t.

Tip; Werk aan communicatie omtrent leveringen en verwachte uitlooptijden en denk aan opvolging van gemaakte afspraken.
Verder beveel ik jullie graag aan.

Prima tot op heden.

ing. R. van der Pluijm, Marquart Architecten bv
ing. R. van der Pluijm, Marquart Architecten bv
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We laten al jaren jaren de epc berekeningen maken door timax. heel prettige samenwerking en snelle levering.

H. Hardeman BV - Veenendaal
H. Hardeman BV - Veenendaal

Als tip zouden wij het fijn vinden als er nog meer meegedacht wordt m.b.t. benodigde berekeningen of eisen vanuit het bouwbesluit welke betrekking hebben op een bepaald project

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Deskundigheid, een goede prijs- / kwaliteitverhouding, en het nakomen van afspraken maakt dat wij, op basis van een reeds jarenlange ervaring, graag met timax samenwerken.

Bedrijfsinformatie

TiMaX bouwkundig adviesbureau

Beaalbare kwaliteit en korte levertermijnen

Bouwbesluitadvies

EPC berekeneingen