Hoe tevreden bent u met de traplift
9.5/10
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
9.5/10
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

van Andel

Omdat er tussen de opdracht en productie iets mis is gegaan heb ik met twee verschillende monteurs te maken gehad. De eerste gaf weinig uitleg, maar de tweede gaf een goede uitleg, demonstratie en... Omdat er tussen de opdracht en productie iets mis is gegaan heb ik met twee verschillende monteurs te maken gehad. De eerste gaf weinig uitleg, maar de tweede gaf een goede uitleg, demonstratie en heeft hart voor het bedrijf.

D.M.

Vriendelijk, behulpzaam en een goede uitleg.

M.IJ

Uw adviseur heeft ons zeer goed begeleid en ging alles gelijk opnemen zodat we heel snel de traplift hadden. Uw monteur was ook geweldig. De Swing traplift is mooi en netjes geïnstalleerd en alles... Uw adviseur heeft ons zeer goed begeleid en ging alles gelijk opnemen zodat we heel snel de traplift hadden. Uw monteur was ook geweldig. De Swing traplift is mooi en netjes geïnstalleerd en alles is goed uitgelegd. Ook heel fijn dat een parkeerplaats halverwege de trap mogelijk is.

J.B.

Zeer positief. Wel jammer dat er elke maand nieuwe acties zijn waardoor 1 dag voor de installatie de prijs verlaagd is.

J.C.Z.

Na een mislukte traplift van Smienk, thyssenkrupp benaderd. Wij zijn zeer tevreden met de traplift.

E.W.

Nette, snelle afhandeling. Deskundig, duidelijk personeel

Lidy Schenk

Prima traplift:traag,maar dat went!!
Maar na een paar jaar hele hoge onkosten!!
Niet te controleren ,moet je maar vertrouwen!!
Heb me niet gerealiseerd dat het onderhoud zo...
Prima traplift:traag,maar dat went!!
Maar na een paar jaar hele hoge onkosten!!
Niet te controleren ,moet je maar vertrouwen!!
Heb me niet gerealiseerd dat het onderhoud zo kostbaar is !!
Krijg hier echt financiële problemen mee!
Maar kan hem door mijn handicap ook niet meer missen😱😱😱

Lidy Schenk

Geen goede voorlichting over de latere onkosten!!

M.IJ

Uw adviseur heeft ons zeer goed begeleid en ging alles gelijk opnemen, zodat we heel snel de traplift hadden. De monteur is ook geweldig. De traplift is mooi en netjes geïnstalleerd en alles is zeer... Uw adviseur heeft ons zeer goed begeleid en ging alles gelijk opnemen, zodat we heel snel de traplift hadden. De monteur is ook geweldig. De traplift is mooi en netjes geïnstalleerd en alles is zeer goed uitgelegd. Ook heel fijn, de parkeerplaats halverwege de trap.