Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

F. en M. Eppinga

Hebben al 8 jaar Sigma plateaulift waar diverse (dure) reparaties bij nodig waren. Nu was het weer mis. In overleg met het bedrijf wordt dit naar tevredenheid opgelost.

Reactie TK Home Solutions NL:

Dank voor uw review en fijn dat we de zaken toch naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor u

Tom DK

De beste traplift ! Wat de concurrentie niet kan is meestal wel mogelijk bij ThyssenKrupp

JGH Brinkmans

Uitstekend

Sinds vrijdag heeft mijn moeder van 86 de traplift nodig. Deze was geïnstalleerd voor mijn vader, die helaas 3 jaar geleden is overleden. Natuurlijk daarna het servicecontract op advies van monteur... Sinds vrijdag heeft mijn moeder van 86 de traplift nodig. Deze was geïnstalleerd voor mijn vader, die helaas 3 jaar geleden is overleden. Natuurlijk daarna het servicecontract op advies van monteur opgezegd. Al 3x gebeld, elke keer zouden ze komen, maar niet verschenen. Vanwege coronavirus wil ik erbij zijn. Ik werk in de zorg en heb gisteren vrij genomen.
De oplossing
Zo snel mogelijk een afspraak, rekening houdend met mijn werktijden. Of de monteurs werken met handschoenen en mondkapjes.

Bert frankevoort

Ik ben zeer tevreden met de lift

Moonen

Perfect bedrijf, komt afspraken na en binnen 14 dagen monteren.Is wel iets prijzig maar loont zich wel, ben er erg blij mee😀

A.M.S.

Super tevreden

N.K.

Wat een verademing na OTOlift! Fijn bedrijf, komt afspraken na, de vertegenwoordiger neemt alle tijd, goede uitleg! Na 2,5 week al geplaatst. Kundige montage. Al met al erg tevreden!

Geweldige installatie. Verlicht de noodzakelijke handelingen rond de trap.

Erg duur. Een liter olie € 43,20 excl. BTW. Inkoop schat ik nog geen € 3,00 per liter.