Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

E.F

Het is de beste oplossing voor mensen die de trap moeilijk op en neer kunnen. het geeft meer zelfvertrouwen

J. vd B

Ideaal hulpmiddel voor traplopen

C.E.S

Sinds 22 juli heb ik ene traplift over 2 verdiepingen. De trap is erg smal maar het is toch gelukt om de leuning te behouden

A.F.M. F

Prima. Uitstekende oplossing voor onze splitlevelwoning

M.J. V. E

Vrienden en familie mogen 1x een retourtje maken zolder en daarna is het € 1,- als bijverdienste.

Somers Guy

Ik ben het beu om telefonisch weggezet te worden. Na ontvangst van een brief voor een jaarlijkse controle van de traplift belde ik naar het opgegeven nummer er is er maar één. Mogelijkheden: een... Ik ben het beu om telefonisch weggezet te worden. Na ontvangst van een brief voor een jaarlijkse controle van de traplift belde ik naar het opgegeven nummer er is er maar één. Mogelijkheden: een vraag over de traplift en 2 over de huislift. Voor 1 gekozen en gewacht tot ik de telefoniste aan de lijn kreeg. Ik deed een poging om mijn naam, klantnummer en projectnummer te vermelden. Zo ver ben ik niet gekomen want de telefoniste onderbrak me. Volgens haar zat ik op de foutieve dienst en moest ik in de namiddag maar eens terugbellen. Toch vroeg ik haar om het periodiek onderhoud te schrappen. De dame begon vervelend te doen en ik vroeg haar naam. Daarop verbrak ze zonder meer de verbinding.
Qua klantvriendelijkheid kan dat wel tellen.
In een mail deed ik mijn verhaal en vroeg om bevestiging van de annulatie.
Antwoord ontangen???

De Dier

Zeer slechte dienst na verkoop.

F. en M. Eppinga

Hebben al 8 jaar Sigma plateaulift waar diverse (dure) reparaties bij nodig waren. Nu was het weer mis. In overleg met het bedrijf wordt dit naar tevredenheid opgelost.

Reactie TK Home Solutions NL:

Dank voor uw review en fijn dat we de zaken toch naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor u