Bezorgsnelheid.
Productinformatie op de website (foto's, beschrijving, grootte).
Eenvoudig bestellen (informatie, betaling, verzending).
Reactiesnelheid.
Informatie over bestelstatus.
7.6/10
Klantvriendelijkheid.
Eenvoudig zoeken op de website.

Besteld en meteen met iDeal betaald. Helaas moest bestelling retour. Ik wacht al 3 weken op de terugbetaling. Dus kijk uit wat je besteld.

nvt

Wat kan er beter?

bij retourzending sneller het reeds betaalde bedrag terugstorten op bankrekening

Rob van Beurden

Helaas (nog geen) positieve ervaring met de Thuiszorgwinkel. In verband met chronische VKB-insufficiëntie 2 Bauerfeind GenuTrain S-kniebraces bij dit bedrijf besteld. Volgens de info en beschrijving... Helaas (nog geen) positieve ervaring met de Thuiszorgwinkel. In verband met chronische VKB-insufficiëntie 2 Bauerfeind GenuTrain S-kniebraces bij dit bedrijf besteld. Volgens de info en beschrijving op de website geschikt om sporten mee te bedrijven als skiën, voetbal, tennis, volleybal en basketbal. Dus 'stop & go'-sporten waarbij een hoog stabiliserend vermogen van de braces verwacht mag worden. Verder info van de website 'stabiliseert het kniegewricht en werkt spieractiverend, ademend Train-breisel voor hoog draagcomfort'. De verwachtingen waren dus hoog gespannen. Echter, na de eerste keer proberen tijdens het sporten was al duidelijk dat de braces geen enkele steun gaven. Gewoon een soort veredeld rekverbandje met een paar Velcro-sluitingen. Daarbij zaten ze beslist niet comfortabel, de bovenmanchet krult voortdurend om en snijdt in het bovenbeen en na 'lezing der stukken' bleken de braces alleen op de hand gewassen te kunnen worden en niet machine-droogbaar, wat erg lastig is bij frequent gebruik. Na de eerste keer wassen bleek verder dat de brace (in vergelijking met de andere brace die nog niet was gewassen) nog een graadje slapper geworden was. Kortom - de braces voldoen op geen enkele manier aan de beschrijving van de leverancier/fabrikant. De reactie van de Thuizorgwinkel was dat ze mijn klacht door zouden geven aan de fabrikant, maar dat er geen sprake kon zijn van teruggave van het aankoopbedrag, vanwege het feit dat de braces waren gebruikt. Mijn argument was dat de braces ondeugdelijk zijn, dus hierin hebben we vooralsnog een pat-stelling. Ik hoop dat de Thuiszorgwinkel alsnog zijn standpunt bijstelt, waarna ik met alle liefde en plezier deze reactie kan opwaarderen naar een 'goed' over de hele linie!

Wat kan er beter?

Ervoor zorgen dat de producten op zijn minst voldoen aan de beschrijving zoals op de website aangegeven.

Meestal naar tevredenheid.

aa

aa

Vlotte afhNdeling van zowel bestelling als service

Snelheid en service

Wat kan er beter?

Opletten bij inruilen het goede ter vervanging te sturen

nee

Dit is de eerste ervaring, en deze was goed!

Prima, vandaag besteld, morgen in huis, prima prijzen!

Wat kan er beter?

Ik vind het jammer dat jullie niet een erkend leverancier zijn. Mijn polsbraces worden nu niet vergoed.

Bedtfel

Wat kan er beter?

instructie voor het in elkaar zetten van de bedtafel moet beter.