Bezorgsnelheid.
Productinformatie op de website (foto's, beschrijving, grootte).
Eenvoudig bestellen (informatie, betaling, verzending).
Reactiesnelheid.
Informatie over bestelstatus.
7.6/10
Klantvriendelijkheid.
Eenvoudig zoeken op de website.

Goed, bestelling vlot geleverd

Goede verwijzing naar probleem

Daan

Goede informate en een ruim assortiment.

Simpel en duidelijk.

Gonny

"zeer snelle reactie op mijn vraag per e-mail.
Snelle verzending en mededeling verzendmethode met barcode
Zal zeker bij dit bedrijf terugkomen mocht dat nodig zijn

Femke

Ik heb vorige week de ASO-enkelbrace gekocht via deze website omdat ik mijn enkel verzwikt had. Ik kreeg de tip van mijn huisarts, volgens hem kon ik hier goede producten krijgen. Het ging... Ik heb vorige week de ASO-enkelbrace gekocht via deze website omdat ik mijn enkel verzwikt had. Ik kreeg de tip van mijn huisarts, volgens hem kon ik hier goede producten krijgen. Het ging vervolgens heel snel, ik bestelde namelijk diezelfde middag nog en had m de volgende dag al in huis. Het was netjes verpakt en ik vond een duidelijke gebruiksaanwijzing. Ik ben heel erg tevreden!

Waar was u tevreden mee?

Duidelijke omschrijvingen, simpel en snel bestellen

Wat kan er beter?

Ik kon het niet goed vinden op social media

Super snel geleverd na goed telefonisch advies

Waar was u tevreden mee?

Deskundig avies, mensen die weten waar ze het over hebben

Wat kan er beter?

Lijkt op een internetwinkel vanwege de naam maar lijkt hierop niet te zijn ingericht.

Wat kan er beter?

Wanneer er op donderdag besteld en betaald wordt dan ook graag die dag of uiterlijk de volgende dag verzenden. Dit is nu niet het geval! Produkt wordt na bellen met bedrijf op maandag verzonden. Op... Wanneer er op donderdag besteld en betaald wordt dan ook graag die dag of uiterlijk de volgende dag verzenden. Dit is nu niet het geval! Produkt wordt na bellen met bedrijf op maandag verzonden. Op email krijg je geen reactie. Daarbij de traagheid van DHL is hey artikel op woensdag pas binnen. Levertijd: 6 dagen.

Jeroen van Maurik

Op donderdag een (nodige) enkelbrace besteld bij Thuiszorgonline. Was voorradig dus ging er vanuit dat hij de volgende dag geleverd zou worden. Na heen- en weer gemail werd dit dinsdags =( . Erg... Op donderdag een (nodige) enkelbrace besteld bij Thuiszorgonline. Was voorradig dus ging er vanuit dat hij de volgende dag geleverd zou worden. Na heen- en weer gemail werd dit dinsdags =( . Erg lastig met een gescheurde enkelband. Fout lag bij DHL volgens hen. Wel excuses ontvangen, geen compensatie...jammer.

Duidelijke website

Wat kan er beter?

Indien levering niet tijdig plaats vindt, of kan vinden, klant hierover informeren en/of compensatie beschikbaar stellen. Neem zelf contact op ipv dat klanten boos gaan mailen of bellen. Op deze... Indien levering niet tijdig plaats vindt, of kan vinden, klant hierover informeren en/of compensatie beschikbaar stellen. Neem zelf contact op ipv dat klanten boos gaan mailen of bellen. Op deze manier kun je je onderscheiden van de grote jongens en loopt niet iedereen naar bijv. Bol.com .

Anoniemkdbrorbtnn

Hontro fian fianrjr

Ndjdbdjd

Bdjdbdndndrnn

Bij bestelling een stripje vergeten en een dag later keurig thuisgekregen als nazending!
prima geregeld.