Bezorgsnelheid.
Productinformatie op de website (foto's, beschrijving, grootte).
Eenvoudig bestellen (informatie, betaling, verzending).
Reactiesnelheid.
Informatie over bestelstatus.
7.6/10
Klantvriendelijkheid.
Eenvoudig zoeken op de website.

Herman Noort

Niet geweldig

Levering redelijk vlot

Service naar klanten.
Service naar klanten.
Kwaliteit geleverde breukband was niet goed, na een paar weken begon er al een zoom los te laten en de stof te rafelen. Na een klacht met zeer duidelijke fotografie van het probleem via de mail na 2 weken nog geen enkele reactie. Na een telefoontje de toezegging dat er een vervangend kussentje opgestuurd zou worden, maar dat is nooit aangekomen. Na een tweede mailbericht moest ik het produkt eerst maar eens terugsturen, "misschien was het garantie". Een ding van 25 euro, het gaat echt nergens over. Zo lang kan ik niet zonder die gordel, heb het zelf maar gerepareerd.

Mien M

Buikband 18 cm. besteld met gekruiste sluiting volgens voorbeeld. Bij levering sluiting over volle breedte. Niet comfortabel. Bij navraag bleek alleen buikband van 24 cm. gekruiste sluiting te... Buikband 18 cm. besteld met gekruiste sluiting volgens voorbeeld. Bij levering sluiting over volle breedte. Niet comfortabel. Bij navraag bleek alleen buikband van 24 cm. gekruiste sluiting te hebben.
Men bood excuses aan voor onjuiste informatie, maar was niet bereid de kosten van retournering te vergoeden.

Waar was u tevreden mee?

Weliswaar werd ik correct te woord gestaan, maar het ontbrak aan enig begrip omtrent de gemaakte kosten retourzending!

Wat kan er beter?

gratis retour, of tenminste enige compensatie

Wim

Zeer positief

Waar was u tevreden mee?

Snelle verzending. Helaas had ik een maat te klein besteld. Na retourzending had ik een dag later al de juiste maat rugbrace.

Wat kan er beter?

Voor mij kan het niet betyer

van Deene

Niet best.

Bestelproces

Wat kan er beter?

Beloofde levertijden waarmaken. Op dinsdag besteld, verkeerde track&trace code ontvangen. Na tel. contact blijkt de rolstoel met een andere vervoerder (GLS) verzonden te zijn. Ander track&trace code... Beloofde levertijden waarmaken. Op dinsdag besteld, verkeerde track&trace code ontvangen. Na tel. contact blijkt de rolstoel met een andere vervoerder (GLS) verzonden te zijn. Ander track&trace code met verwachte levertijd ma ochtend. Op ma ochtend mededeling dat het dinsdagochtend gaat worden. Al met al een levertijd van 1 week!

John

Eerste bestelling

Waar was u tevreden mee?

Vrijdag rond 16 uur bestelling geplaatst. Half uur later werd er een email gestuurd dat de bestelling verzonden was! Vrijdagavond kreeg ik de track&trace code gemaild en de volgende dag(zaterdag)... Vrijdag rond 16 uur bestelling geplaatst. Half uur later werd er een email gestuurd dat de bestelling verzonden was! Vrijdagavond kreeg ik de track&trace code gemaild en de volgende dag(zaterdag) werd de bestelling voor 13 uur thuis bezorgd. Ben erg blij met de snelle bezorging want had het hulpmiddel erg hard nodig. Product zoals beschreven op de website en was netjes verpakt. Goede kwaliteit en werkt perfect. Ben zeer tevreden en zal hier zeket weer bestellen mocht dit nodig zijn.

Wat kan er beter?

Zichtbaarheid, want had nog nooit van julie gehoord. De website was wel snel te vinden.

Abe

Bad experience.

Nothing.

Wat kan er beter?

Send the right item. And when it is returned - refund directly! It is almost a month now and I didn't get my money back.

Verbandschoenen besteld. Eerst vriendelijk telefonisch contact, advies was om online te bestellen, is gebeurd. Ik had een bevestigingsmail verwacht. Niet gekregen. Teruggebeld, zeer gehaaste... Verbandschoenen besteld. Eerst vriendelijk telefonisch contact, advies was om online te bestellen, is gebeurd. Ik had een bevestigingsmail verwacht. Niet gekregen. Teruggebeld, zeer gehaaste medewerker aan de telefoon die alleen maar zei, ik sta ze nu in te pakken. Doordat de bevestigingsmail niet kwam en ik wel al betaald had, gaf dit weinig vertrouwen.ik zou een mail van DHL ontvangen, deze nooit ontvangen.

Waar was u tevreden mee?

Bij het eerste telefonische contact werd beloofd dat de verbandschoenen de andere dag geleverd werden, wat ook gebeurde, dus eind goed al goed, zeer snelle levering.

Wat kan er beter?

Bevestigings mail sturen. DHL mail versturen.

Van den vonder iloni

Snelle levering ...toppie

Voorvoet sparende schoen

Wat kan er beter?

Bevestiging s mail van aankoop

jeanne

Slecht

met niets

Wat kan er beter?

te laat geleverd niet volgens afspraak.
retourzending zelf betalen na telf. contact werd er gezegd dat ik de alg. voorwaarden had moeten lezen.
Bij art 8 wordt er gesproken over retour...
te laat geleverd niet volgens afspraak.
Bij art 8 wordt er gesproken over retour en niet bij de bestelling zeer ondoorzichtig . heb daar een naar gevoel over.

Niet goed, er werd gezegd voor 17.00 besteld de volgende dag in huis. Maar had op dinsdag voor 17.00 besteld en kreeg mijn pakketje pas op vrijdag