Bezorgsnelheid.
Productinformatie op de website (foto's, beschrijving, grootte).
Eenvoudig bestellen (informatie, betaling, verzending).
Reactiesnelheid.
7.8/10
Informatie over bestelstatus.
Klantvriendelijkheid.
7.6/10
Eenvoudig zoeken op de website.

Ralf

Veel te duur. Zag het helaas te laat.

verzending

Wat kan er beter?

communicatie met klant nogal kortaf

Reactie Thuiszorgwinkelonline.nl:

Beste Ralf,
Jammer deze reactie te moeten lezen nadat de door u verzochte korting niet kan worden gegeven, Prijs is prijs, het zou niet eerlijk zijn naar al onze wel te vrede klanten.

Maria Cassese

Ik belde over een artikel. De man waar ik mee sprak was ZEER onvriendelijk! Ik vind dit niet kunnen. Ik had nl. een klacht over een artikel. Meneer nam amper de tijd. Ik vind wanneer je belt met de... Ik belde over een artikel. De man waar ik mee sprak was ZEER onvriendelijk! Ik vind dit niet kunnen. Ik had nl. een klacht over een artikel. Meneer nam amper de tijd. Ik vind wanneer je belt met de thuiszorgwinkel, klantvriendelijkheid hoog in het vaandel moet staan. Echt niet eerder meegemaakt.

Nergens

Wat kan er beter?

Betere klantenservice. Eén en al oor? Nou dat was in dit geval niet zo. Bij een andere online winkel een zeer goede service, bij een klacht mag je het retourneren en krijg je je geld terug. De... Betere klantenservice. Eén en al oor? Nou dat was in dit geval niet zo. Bij een andere online winkel een zeer goede service, bij een klacht mag je het retourneren en krijg je je geld terug. De verzendkosten komen niet voor mijn rekening.
gaat het wel even anders.
Bij thuiszorgwinkel moet je zelf de retourkosten betalen. Dat woog niet op tegen de prijs van het artikel.

A.van Staveren

Slecht

Wat kan er beter?

Zij laten je betalen en daarna niets meer van zich laten horen.

Hanneke gerdes

Uitstekend

Waar was u tevreden mee?

Het advies over de rollator ,het niet aandringen goede uitleg rustig en vriendelijk ps super snel geleverd 1 dag na bestelling

Volgens mij niets

Olga

Alleen maar positief!

Waar was u tevreden mee?

Na mijn aankoop werd ik telefonisch benaderd door de medewerker en kreeg aanvullende vragen om zeker te zijn dat ik de juiste maat van de schoenen heb besteld. Dankzij het telefoontje heb ik nu de... Na mijn aankoop werd ik telefonisch benaderd door de medewerker en kreeg aanvullende vragen om zeker te zijn dat ik de juiste maat van de schoenen heb besteld. Dankzij het telefoontje heb ik nu de juiste maat binnen!
De bestelling was snel afgehandeld en geleverd.

Ik zou het niet weten.

BEER

Ik wilde bestellen maar door gezondheid problemen kan ik niet tegen internet, dus ik belde, meneer had het druk ik moet het opschrijven en maar zoeken op de site, dus als je een hadicap hebt moet je... Ik wilde bestellen maar door gezondheid problemen kan ik niet tegen internet, dus ik belde, meneer had het druk ik moet het opschrijven en maar zoeken op de site, dus als je een hadicap hebt moet je hun niet bellen:(

Waar was u tevreden mee?

ik kwam er niet uit dus er komt ook niets:(

Wat kan er beter?

als je verkopen wilt, ook in deze Corona tijd betere service geven of het telefoon nummer verwijderen op de site, alls je toch geen tijd hebt:(

Hoitingh

Product geleverd met lege batterij, kon daarna niet meer geleverd worden, uitverkocht. Retour gestuurd, 14 dagen nadat door u retourzending was ontvangen per e-mail bericht moeten vragen naar waar... Product geleverd met lege batterij, kon daarna niet meer geleverd worden, uitverkocht. Retour gestuurd, 14 dagen nadat door u retourzending was ontvangen per e-mail bericht moeten vragen naar waar uw betaling bleef.
Geen reactie met sorry oid maar 2 dagen later geld op rekening?
Wat als er niet om was gevraagd?

Wat kan er beter?

Sneller een vooruitbetaling bij foute levering crediteren.

Niet geweldig

Levering redelijk vlot

Service naar klanten.
Service naar klanten.
Kwaliteit geleverde breukband was niet goed, na een paar weken begon er al een zoom los te laten en de stof te rafelen. Na een klacht met zeer duidelijke fotografie van het probleem via de mail na 2 weken nog geen enkele reactie. Na een telefoontje de toezegging dat er een vervangend kussentje opgestuurd zou worden, maar dat is nooit aangekomen. Na een tweede mailbericht moest ik het produkt eerst maar eens terugsturen, "misschien was het garantie". Een ding van 25 euro, het gaat echt nergens over. Zo lang kan ik niet zonder die gordel, heb het zelf maar gerepareerd.

Mien M

Buikband 18 cm. besteld met gekruiste sluiting volgens voorbeeld. Bij levering sluiting over volle breedte. Niet comfortabel. Bij navraag bleek alleen buikband van 24 cm. gekruiste sluiting te... Buikband 18 cm. besteld met gekruiste sluiting volgens voorbeeld. Bij levering sluiting over volle breedte. Niet comfortabel. Bij navraag bleek alleen buikband van 24 cm. gekruiste sluiting te hebben.
Men bood excuses aan voor onjuiste informatie, maar was niet bereid de kosten van retournering te vergoeden.

Waar was u tevreden mee?

Weliswaar werd ik correct te woord gestaan, maar het ontbrak aan enig begrip omtrent de gemaakte kosten retourzending!

Wat kan er beter?

gratis retour, of tenminste enige compensatie

Wim

Zeer positief

Waar was u tevreden mee?

Snelle verzending. Helaas had ik een maat te klein besteld. Na retourzending had ik een dag later al de juiste maat rugbrace.

Wat kan er beter?

Voor mij kan het niet betyer