Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Robert Scherpenisse

Stipt op tijd, keurige chauffeur

D.J.v.d.Kreeke

Vriendelijke verkoper en snelle levering

Via Marktplaats gevonden, bed van goede kwaliteit, kastje was beschadigd. Levering 1 1/2 uur te vroeg

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Beste heer/mevrouw, bij een beschadigd product vernemen wij dit graag zodat deze eventueel kan worden omgeruild. Wij hebben hier over helaas niks van u vernomen. U mag hier alsnog contact met ons... Beste heer/mevrouw, bij een beschadigd product vernemen wij dit graag zodat deze eventueel kan worden omgeruild. Wij hebben hier over helaas niks van u vernomen. U mag hier alsnog contact met ons over opnemen als u dit wenst. Met vriendelijke groet, Thuiszorgbed Voordeel

Yvonne Nielen

Geweldig, je wordt goed geholpen.

Goede communicatie, prima service.

J.M. Bakker

Netjes op tijd bezorgd volgens afspraak. Bed ziet er keurig uit. Goede uitleg over het bed van een vriendelijke bezorger.

Heel netjes te woord gestaan en vriendelijk geholpen.
het bestelde bed ziet er heel netjes uit, zoals ook beschreven werd. Ook een afspraak plannen voor bezorging, ging vlekkeloos.
De...
Heel netjes te woord gestaan en vriendelijk geholpen.
De chauffeur/momteur die het bed heeft bezorgd en gemomterd, was erg vriendelijk en werkte netjes en snel. Niets meer dan lof over Thuiszorgbed Voordeel.

Bed besteld voor mooie prijs, op tijd bezorgd en volgens verwachtingen. Foto's zijn een goede maatstaf voor wat je bestelt.