Info verloop order

Jc Koch

Uitstekend

Er wordt meegedacht

Sietze Koster

Ruime keuze aan bedden, je wordt prima geholpen. We konden het bed direct meenemen, super service!

Het bed is super en de persoonlijke benadering en advisering is top, aanrader.

Niks veranderen gewoon doorgaan!

via google

Grandioos, we hadden met grote spoed een bed nodig, bed telefonisch besteld, kon binnen 4 uren geleverd worden. Wij wonen op ongeveer 40 km van Heerenveen.

Goede service, vriendelijk behulpzaam en begripvol personeel, ook de monteurs die het bed kwamen plaatsen.

Marktplaats

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw Feedback. Voor de volledigheid willen wij graag even melden dat plaatsen op de kamer niet in de standaard levering zit inbegrepen, maar dat hier extra kosten aan verbonden zijn.

Pieter de Groot

Een prachtig bed en ook nog eens de volgende dag geleverd, super tevreden.

Deskundig advies en via de chat mogelijkheid direct antwoord op al mijn vragen

Google

Dit is echt vele malen beter dan bij de de Thuis zorg waar ik 5 dagen moest wachten op een bed! Een topbed en direct geleverd!

Geweldige collectie en top service.

Via Google

Goed en mooi bed, supersnel geleverd, ook heel erg prettig telefonisch te woord gestaan en de juiste informatie ontvangen. Werd keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de levering.

Snel geleverd, goed product.

Via Google

Prettig en hulpvaardig.

Flexibiliteit waardoor ik toch een nachtkastje van de engelstalige site kon bestellen.

Misschien kleine partijen van de engelstalige site ook op de nederlandse vermelden?

via Google.

Jan

Matig, maar dat komt vooral door de aflevering

goede prijs, snelle levering

Duidelijk aangeven dat de transporteur het bed niet binnen brengt, maar bij de voordeur aflevert. Dit was ons onbekend en leverde bij mijn moeder veel stress op. Mensen die bij jullie een bed kopen... Duidelijk aangeven dat de transporteur het bed niet binnen brengt, maar bij de voordeur aflevert. Dit was ons onbekend en leverde bij mijn moeder veel stress op. Mensen die bij jullie een bed kopen zijn volgens mij niet zelf in staat om dit in hun huis te brengen. Als we het vooraf geweten hadden dan hadden we kunnen regelen dat er iemand zou komen om het bed naar binnen te brengen.
Ook het feit dat er 125 euro aan bezorgkosten in rekening werd gebracht werkt icm bovenstaande aan de uiteindelijke tevredenheid niet mee.

google

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw Feedback. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij nog een toevoeging gemaakt op de website, zodat voordat er wordt afgerekend nogmaals de leveringscondities in beeld worden... Bedankt voor uw Feedback. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij nog een toevoeging gemaakt op de website, zodat voordat er wordt afgerekend nogmaals de leveringscondities in beeld worden gebracht. Nogmaals bedankt en alvast prettige feestdagen toegewenst. Uw Thuiszorg-bed.nl Team.

Uitstekend verzorgd

Grote keuze

Afspreken van aflevering ging niet zo goed