Info verloop order

Helemaal goed

meedenken en informatie voor betreffende bedden opzoeken en terugkoppelen

Voor afspreken tijd van bezorgen - was niet gecommuniceerd met bezorgdienst ( volgens bezorgdienst). Deze kwam eerder dan gevraagd was en dat is erg vervelend omdat je dan opeens zit met afspraken... Voor afspreken tijd van bezorgen - was niet gecommuniceerd met bezorgdienst ( volgens bezorgdienst). Deze kwam eerder dan gevraagd was en dat is erg vervelend omdat je dan opeens zit met afspraken die je moet afzeggen wat niet fijn is!

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw Feedback. Wij leveren altijd op de aangegeven dag, dit kan vanaf de volgende werkdag. U kunt aangeven dat de voorkeur uitgaat naar levering in de morgen of in de middag. Het kan... Bedankt voor uw Feedback. Wij leveren altijd op de aangegeven dag, dit kan vanaf de volgende werkdag. U kunt aangeven dat de voorkeur uitgaat naar levering in de morgen of in de middag. Het kan voorkomen dat er iets van het tijdstip wordt afgeweken, vaak in verband met de verkeersdrukte.

Scholing

Deze leverancier is een aanrader.

Groot aanbod. Snelle reactie op vragen via e-mail. Zelfs buiten kantoortijden.

We hebben op de dag van levering geen SMS je of mailtje gekregen. Opeens stond 's morgens daar de vervoerder met het bed. Natuurlijk had ik op de dag van levering vanaf 8 uur kunnen vragen om de... We hebben op de dag van levering geen SMS je of mailtje gekregen. Opeens stond 's morgens daar de vervoerder met het bed. Natuurlijk had ik op de dag van levering vanaf 8 uur kunnen vragen om de voorlopige planning. Bij ons was het goed gegaan maar hij had ook niemand kunnen aantreffen.

Google

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw Feedback. Wij zullen extra aandacht besteden aan onze SMS verzending.

bereikbaarheid zeer goed

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw feedback, wij waarderen dit erg, zodat we onze service optimaal kunnen maken of houden.

Swiezerijn

Zeer teleur gesteld

Via de chat belangrijke informatie niet duidelijk of niet ontvangen.

Google

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw feedback. Onze medewerkers zijn erg ervaren, doen hun uiterste best om alle vragen correct te beantwoorden. Het kan voorkomen dat de informatie niet goed begrepen wordt. Wij zijn... Bedankt voor uw feedback. Onze medewerkers zijn erg ervaren, doen hun uiterste best om alle vragen correct te beantwoorden. Het kan voorkomen dat de informatie niet goed begrepen wordt. Wij zijn ook altijd telefonisch bereikbaar om aanvullende informatie te verstrekken. Excuses voor het ongemak, mocht u de informatie niet goed hebben begrepen.

Alles verliep vlot.

vlot verloop, alles goed geregeld.

misschien direct een mail ter bevestiging. Nu kregen we die op maandag op maandag na bestelling op zondag.

Snelle goede service. Afspraken 100% nagekomen,

Goed assortiment en scherpe prijzen

Weet niet

Via broer.

Bestellen ging goed alleen de levering was slecht

duidelijkheid wat er met voordeur wordt bedoelt / de buitenmaten duidelijk vermelden en ook vertellen dat het bed in een stuk wordt geleverd

via kennis

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor uw reactie een feedback. Wij betreuren het dat u niet geheel tevreden bent omtrent de levering. Wij menen echter dat dit duidelijk op de website staat vermeld. Ook staan bij ieder bed duidelijk de buitenmaten vermeld bij Specificaties. Nogmaals bedankt voor uw feedback, wij wensen u veel gebruiksgenot van uw Thuiszorg-bed.

Ineke Bouwman

Heel tevreden

Ik ben heel goed te woord gestaan en mijn vragen zijn goed uitgelegd, niets dan lof.

Er valt wat mij betreft niets meer te verbeteren.

Gezocht via Google

Super snel geleverd. Uitstekend product. Vriendelijke behandeling via telefoon

Snelle levering, keurig bed en nachtkastje, boven verwachting

Bezorgkosten vermelden bij producten.

Via Marktplaats

Kim Lasonder verpleeghuis Norschoten Barneveld

Mooi nachtkastje maar ontzettend vies, anderhalf uur iemand mee bezig geweest, pik in het kastje en verder gewoon vies.

Kastje is na het schoonmaken mooi en goed kwaliteit

Even zelf voor de verkoop de kastjes schoonmaken, staat toch wel wat netter, ook al weet ik dat het tweedehandse spullen zijn

Gegoogled

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw feedback. Zoals in de mail aangegeven is er iets misgegaan met de verzending. Nogmaals excuses voor het ongemak, wij hopen dat onze attentie dit iets goedgemaakt heeft.