Info verloop order

van den Hout

Goede service.

Bij het bestellen van bedden door particulieren, even erbij vermelden dat ze moeilijker naar een 1ste verdieping getild kunnen worden.

Via Google

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw feedback. Wij zullen de verbeterpunten doornemen en aanbrengen binnen onze organisatie.

Anoniem. Ik heb besteld en ik reageer namens mijn vader.

Ervaring tijdens bestellen was prima. De aankondiging wanneer het bed werd afgeleverd en de aflevering ook keurig.
Klein minpuntje:het geleverde bed was niet exact gelijk aan het bed op de...
Klein minpuntje:het geleverde bed was niet exact gelijk aan het bed op de foto's! Ik zocht een exact gelijk bed wat al op de kamer van mijn ouders stond. Op de foto's was het bed exact gelijk, maar het geleverde bed had rond paaltjes op de hoeken van het bed. Deze zaten dus niet op het bed op de foto's. We hebben het bed evengoed gehouden, maar dat was wel een beetje jammer.

Fijn telefonisch te woord gestaan. Fijn dat de levertijd werd aangekondigd.

Zorg dat de foto's van het product exact gelijk zijn aan het te leveren product.

Jan

Tot nu toe flexibel, vriendelijk en klantgericht. Product heb ik nog niet ontvangen.

Zie mijn eerste opmerking.

Nog niet.

Via Duck Duck go

Reactie Thuiszorg-bed:

U had een specifieke leverdatum aangegeven, wat natuurlijk geen enkel probleem is. Het kan daarom zijn dat de uitnodiging van de review u eerder heeft bereikt dan de leverdatum. Excuses hiervoor.

Doen wat ze beloven

snelle levertijd, goede communicatie

google

Prettig telefoongesprek en klantvriendelijk kunnen bestellen, kortom tevreden.

Marina Van de Vondel

Een top bedrijf,kwaliteit,prima service, vriendelijke mensen,eerlijke je wordt vlug geholpen

Eerlijk laten weten dat het 2de gelijkaardige bed stuk was en omdat we 2 dezelfde wilden gewoon 2 duurdere gekregen voor dezelfde prijs.

Eigenlijk niks alleen misschien aan het personeel dat alles monteerde ter plaatse laten weten dat het niet verboden is te praten met klanten 😉

Heel tevreden

Grote keuze qua prijs en kwaliteit. Gunstige prijs/kwaliteit verhoding

Soms geven de afbeeldingen op het Web onvoldoende alle mogelijkheden weer van het ziekenhuisbed in kwestie. Uiteindelijk viel alles opperbest mee.

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw beoordeling.

A. Kastelijns

Een prima bedrijf van A tot Z.
De gehele cyclus vanaf het bestellen tot aan de levering is gewoonweg prima verlopen.
Je wordt netjes te woord gestaan, ook met vragen stellen per telefoon...
Een prima bedrijf van A tot Z.
Je wordt netjes te woord gestaan, ook met vragen stellen per telefoon of per mail, de bezorger is correct en duidelijk.
Zelfs de aftersales over vragen van een onderdeel was prima geregeld.

Wat mij en mam betreft een aanrader.

De heldere en eerlijke communicatie van het bedrijf is iets waar velen een voorbeeld aan mogen nemen.

Absoluut doorgaan met wat jullie doen en de manier waarop

Hoe heeft u ons gevonden?

Ik heb jullie gevonden via Google

Goed geregeld

niet opgelet

n.v.t.

Marktplaats

adriane hoffmann-idema

Ik heb alleen maar goede ervaringen met uw bedrijf. Ik ben heel goed te woord gestaan aan de telefoon, de dame on kwestie deed er alles aan, om mijn vragen te beantwoorden en is van hot naar her... Ik heb alleen maar goede ervaringen met uw bedrijf. Ik ben heel goed te woord gestaan aan de telefoon, de dame on kwestie deed er alles aan, om mijn vragen te beantwoorden en is van hot naar her gelopen om informatie te kunnen geven over de bedbodems.

Ja, de hulpvaardigheid aan de telefoon

Iets meer info over de bedden, b.v. de bedbodems. Dat is wel belangrijk bij een aanschaf.

Marktplaats