Info verloop order

Bestellen ging goed alleen de levering was slecht

duidelijkheid wat er met voordeur wordt bedoelt / de buitenmaten duidelijk vermelden en ook vertellen dat het bed in een stuk wordt geleverd

via kennis

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor uw reactie een feedback. Wij betreuren het dat u niet geheel tevreden bent omtrent de levering. Wij menen echter dat dit duidelijk op de website staat vermeld. Ook staan bij ieder bed duidelijk de buitenmaten vermeld bij Specificaties. Nogmaals bedankt voor uw feedback, wij wensen u veel gebruiksgenot van uw Thuiszorg-bed.

Ineke Bouwman

Heel tevreden

Ik ben heel goed te woord gestaan en mijn vragen zijn goed uitgelegd, niets dan lof.

Er valt wat mij betreft niets meer te verbeteren.

Gezocht via Google

Super snel geleverd. Uitstekend product. Vriendelijke behandeling via telefoon

Snelle levering, keurig bed en nachtkastje, boven verwachting

Bezorgkosten vermelden bij producten.

Via Marktplaats

Kim Lasonder verpleeghuis Norschoten Barneveld

Mooi nachtkastje maar ontzettend vies, anderhalf uur iemand mee bezig geweest, pik in het kastje en verder gewoon vies.

Kastje is na het schoonmaken mooi en goed kwaliteit

Even zelf voor de verkoop de kastjes schoonmaken, staat toch wel wat netter, ook al weet ik dat het tweedehandse spullen zijn

Gegoogled

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw feedback. Zoals in de mail aangegeven is er iets misgegaan met de verzending. Nogmaals excuses voor het ongemak, wij hopen dat onze attentie dit iets goedgemaakt heeft.

Uitstekend. Alles liep volgens afspraak

Duidelijke website, prima informatie over artikel, veel keuze. Bezorgkosten zijn bekend bij aankoop. Ook chauffeur was erg vriendelijk en heel behulpzaam.

Via Google.

Prima geregeld!

We hadden gevraagd of het demontabele bed gedemonteerd geleverd kon worden. Kreeg via de chat te horen dat dit geen probleem was als we het in de bestelling zouden vermelden, helaas werd het bed... We hadden gevraagd of het demontabele bed gedemonteerd geleverd kon worden. Kreeg via de chat te horen dat dit geen probleem was als we het in de bestelling zouden vermelden, helaas werd het bed toch gemonteerd geleverd.

Marktplaats

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw reactie, helaas is het niet geheel juist uitgelegd door onze medewerker. De bedden worden altijd gemonteerd geleverd, dit i.v.m. het transport. U kunt dan ook zien hoe het bed in... Bedankt voor uw reactie, helaas is het niet geheel juist uitgelegd door onze medewerker. De bedden worden altijd gemonteerd geleverd, dit i.v.m. het transport. U kunt dan ook zien hoe het bed in elkaar steekt. Het bed is binnen 5 minuten gedemonteerd. Excuus dat hier een misverstand door is ontstaan.

Probleemloos bestellen, snelle levering, goede kwaliteit.

Google

Top firma nachtkastje ziet er perfect uit
Prima levering en wat er gezegd wordt ook nagekomen.

Prima service

Marc B.

Goede info via online chat en snelle levering van het artikel.

ondanks dat het een gebruikt artikel is, ziet het er erg goed en netjes uit

google

Vleugels

Prima service en snelle correcte levering

Geachte klant,
Bedankt voor uw reactie. Door middel van deze reacties proberen wij onze service zo goed mogelijk te houden.
Met vriendelijke groet, Thuiszorg-bed.nl