Info verloop order

Lanting kootstra

Goede service

Levert snel wat op voorraad is

Geen opmerkingen

Via internet

Gangadin

Bed tafel besteld goede service

Vriendelijke meneer aan de telefoon

Internet

Renze

Mooi bed

Voordelige oplossing voor een hoog-laag bed

Geef vooraf aan dat het geleverde bed 130 kg weegt. Nu bijna geen doen om het bed door d deur te krijgen op een senioren galerij flat.
Transportbedrijf gaf om 14.20 uur bericht dat levering...
Transportbedrijf gaf om 14.20 uur bericht dat levering binnen 45 minuten zou plaatsvinden. Uiteindelijk tot 16.00 uur moeten wachten tot chauffeur arriveerde.

Via marktplaats

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw feedback.
Helaas hebben wij geen invloed op het transport, het verkeer kan tegen zitten zodat de levering soms iets later plaats vindt dan aangegeven.

Gabi Bakker-Kuessner

Prettig geregeld!

Snel!!!. Prettig persoonlijk contact, werd meteen gebeld (echt 5 minuten nadat ik de bestelling had opgegeven) om alles rondom de levering van het bed bij mij hoog bejaarde moeder door te... Snel!!!. Prettig persoonlijk contact, werd meteen gebeld (echt 5 minuten nadat ik de bestelling had opgegeven) om alles rondom de levering van het bed bij mij hoog bejaarde moeder door te spreken.
Op de ochtend en namiddag van de bezorging was er eveneens prettig contact met de jonge chauffeur.
Al met al zijn wij dik tevreden.
Het bed is echt super netjes voor een tweedehands.
ALLES erop en eraan werkt en het staat echt mooi in de slaapkamer van mijn moeder.

Een aandachtspuntje: Voorzie de chauffeur van de nodige hulpmiddelen om een groot, zwaar bed op z'n kant te kunnen zetten en door (te smalle) woningdeuren te kunnen rijden, geen enkele gewone... Een aandachtspuntje: Voorzie de chauffeur van de nodige hulpmiddelen om een groot, zwaar bed op z'n kant te kunnen zetten en door (te smalle) woningdeuren te kunnen rijden, geen enkele gewone woning heet deuren zo breed als een ziekenhuisbed! Gelukkig kon mij man helpen.

Google

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw reactie en feedback.

Patrick

Vlotte service, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Uitstekende website.
Goede telefonische service.
Vlotte en vriendelijke levering.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Materialen in prima staat.
Kortom: ze doen wat ze...
Uitstekende website.
Goede telefonische service.
Vlotte en vriendelijke levering.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Materialen in prima staat.
Kortom: ze doen wat ze beloven!

Op de website misschien iets meer vertellen over het verschil tussen de twee soorten matrassen.
Misschien ook wat extra info ivm de levering: enkel tot aan de deur (heb ik wel iets van gevonden bij de faq). Bij mij heeft de vriendelijke man het wel helpen plaatsen in de garage.
Via één telefoontje heb ik wel alle info gekregen die ik wilde. Top!

Via Google/2de hands

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw reactie en feedback

Rob Knoop

Top bed en service

bed ziet eruit als niet en chauffeur heeft geholpen met naar binnen brengen

internet

Gelukkig nieuwjaar.
Bedankt voor uw reactie en feedback. Neem aan dat u bedoelt bed ziet eruit als nieuw.

Peter

Correcte service!

Vlotte communicatie

Leveringsproces, de mails voor het tijdstip van levering door de transporteur kwamen niet overeen met de uiteindelijke levering. Reden was verplichte rusttijden voor chauffeur en mails houden daar... Leveringsproces, de mails voor het tijdstip van levering door de transporteur kwamen niet overeen met de uiteindelijke levering. Reden was verplichte rusttijden voor chauffeur en mails houden daar geen rekening mee.

Marktplaats

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw feedback en reactie.

van Dijk

Prima bed en supersnel geregeld. Heel fijn

Prima service achteraf blijkt

Internet

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw reactie en feedback.

In een woord "schitterend

vlugge levering

zou niks kunnen verbeteren

via internet

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw review en feedback.

Astrid

Heel tevreden over eerste contact, levering, kwaliteit. Absolute aanrader!

2x telefonisch contact gehad vooraf en heel goede uitleg gekregen. Het bed is in perfecte staat, ook de matras is als nieuw.

Online, tweedehands.be

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw reactie en Feedback.