Je aankoop wordt beschermd

Info verloop order
8.3/10

A. Kastelijns

Een prima bedrijf van A tot Z.
De gehele cyclus vanaf het bestellen tot aan de levering is gewoonweg prima verlopen.
Je wordt netjes te woord gestaan, ook met vragen stellen per telefoon...

De heldere en eerlijke communicatie van het bedrijf is iets waar velen een voorbeeld aan mogen nemen.

Absoluut doorgaan met wat jullie doen en de manier waarop

Hoe heeft u ons gevonden?

Ik heb jullie gevonden via Google

Goed geregeld

niet opgelet

n.v.t.

Marktplaats

adriane hoffmann-idema

Ik heb alleen maar goede ervaringen met uw bedrijf. Ik ben heel goed te woord gestaan aan de telefoon, de dame on kwestie deed er alles aan, om mijn vragen te beantwoorden en is van hot naar her...

Ja, de hulpvaardigheid aan de telefoon

Iets meer info over de bedden, b.v. de bedbodems. Dat is wel belangrijk bij een aanschaf.

Marktplaats

Helemaal goed

meedenken en informatie voor betreffende bedden opzoeken en terugkoppelen

Voor afspreken tijd van bezorgen - was niet gecommuniceerd met bezorgdienst ( volgens bezorgdienst). Deze kwam eerder dan gevraagd was en dat is erg vervelend omdat je dan opeens zit met afspraken die je moet afzeggen wat niet fijn is!

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw Feedback. Wij leveren altijd op de aangegeven dag, dit kan vanaf de volgende werkdag. U kunt aangeven dat de voorkeur uitgaat naar levering in de morgen of in de middag. Het kan voorkomen dat er iets van het tijdstip wordt afgeweken, vaak in verband met de verkeersdrukte.

Scholing

Deze leverancier is een aanrader.

Groot aanbod. Snelle reactie op vragen via e-mail. Zelfs buiten kantoortijden.

We hebben op de dag van levering geen SMS je of mailtje gekregen. Opeens stond 's morgens daar de vervoerder met het bed. Natuurlijk had ik op de dag van levering vanaf 8 uur kunnen vragen om de voorlopige planning. Bij ons was het goed gegaan maar hij had ook niemand kunnen aantreffen.

Google

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw Feedback. Wij zullen extra aandacht besteden aan onze SMS verzending.

bereikbaarheid zeer goed

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw feedback, wij waarderen dit erg, zodat we onze service optimaal kunnen maken of houden.

Swiezerijn

Zeer teleur gesteld

Via de chat belangrijke informatie niet duidelijk of niet ontvangen.

Google

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw feedback. Onze medewerkers zijn erg ervaren, doen hun uiterste best om alle vragen correct te beantwoorden. Het kan voorkomen dat de informatie niet goed begrepen wordt. Wij zijn ook altijd telefonisch bereikbaar om aanvullende informatie te verstrekken. Excuses voor het ongemak, mocht u de informatie niet goed hebben begrepen.

Alles verliep vlot.

vlot verloop, alles goed geregeld.

misschien direct een mail ter bevestiging. Nu kregen we die op maandag op maandag na bestelling op zondag.

Snelle goede service. Afspraken 100% nagekomen,

Goed assortiment en scherpe prijzen

Weet niet

Via broer.

Bestellen ging goed alleen de levering was slecht

duidelijkheid wat er met voordeur wordt bedoelt / de buitenmaten duidelijk vermelden en ook vertellen dat het bed in een stuk wordt geleverd

via kennis

Goedemorgen,
Bedankt voor uw reactie een feedback. Wij betreuren het dat u niet geheel tevreden bent omtrent de levering. Wij menen echter dat dit duidelijk op de website staat vermeld. Ook staan bij ieder bed duidelijk de buitenmaten vermeld bij Specificaties. Nogmaals bedankt voor uw feedback, wij wensen u veel gebruiksgenot van uw Thuiszorg-bed.