Info verloop order

Donker

Betrouwbaar,vriendelijk en een goed degelijk bed

Vriendelijkheid en goede service

Marktplaats

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw reactie en feedback.

Jurjen van Rinsum

Het bestellen product en betaling TOP.

kort en bondig. Geen poes pas.

Bezorging kan klant gerichter.

Google

Withaar

Geheel volgens afspraak

Duidelijke antwoorden op vragen en mee gedacht over oplossingen. SMS met aflevertijd was op 5 minuten na bijna exact. Echt top.

Vermeld de kosten voor de levering gewoon direct bij de prijs, ze waren m.i. overigens meer dan redelijk gezien de afstand. Er waren twee draden die aangesloten moeten worden. Ik ben er wel... Vermeld de kosten voor de levering gewoon direct bij de prijs, ze waren m.i. overigens meer dan redelijk gezien de afstand. Er waren twee draden die aangesloten moeten worden. Ik ben er wel uitgekomen, maar een korte uitleg hierover zou handig geweest zijn.
Het gekochte bed is overigens een Thuasne UltraComfort, HAMATIC 100 zoals op de site staat is slechts de naam die op het bed frame staat. Hier is de Nederlandse handleiding te vinden: https://docplayer.nl/11161771-Ultracomfort-bed-gebruiksaanwijzing.html
Overigens staat ook niet niets in over het aansluiten van de twee draden die los hingen. Bij de foto bij punt 5.3 is links boven één van de twee 'nippels' te zien waar een draad ingestoken moet worden, meer naar links zit er nog een tweede.

Via Google

posthumus

Duidelijkheid is troef.

goede telefonische bereikbaarheid!

bij de enquête staat ervaring in één zin er twee keer, maar onderaan zijn er zijn alleen maar sterren te geven...

marktplaats

K bos

Super

Snel en goed verpakt.

Super

Via hulpverleners

Frank

Levering is goed verlopen eenvoudig en snel

Internet

Aleman

Bed is super

Artikel zoals vermeld staat

Een eigen bedrijfs chauffeur die het bed plaatst
Deze chauffeur wist niet eens dat er wielen onder zaten en wilde het bed bij de straat afleveren

Website

Kathy

foto's van het meubel - maten van het meubel - vlotte levering. Heel goed van de SMS berichten wanneer de chauffeur ongeveer toekomt

Bestelling op factuur voor een school. Moeilijk te vinden, heb moeten chatten. Achteraf toch kunnen doen zonder voorafbetaling. Groot bedrag voor verzendingskosten. Indien een week later en de... Bestelling op factuur voor een school. Moeilijk te vinden, heb moeten chatten. Achteraf toch kunnen doen zonder voorafbetaling. Groot bedrag voor verzendingskosten. Indien een week later en de 1/2 minder aan verzendingskosten zou een alternatief zijn.

via zoekfuncties - google

Reactie Thuiszorg-bed:

Bedankt voor uw review. Wij gaan uw verbeterpunten bestuderen. Nog een prettig weekend.

V Empel

Super goed

Hoe heeft u ons gevonden?

Had al een bed van jullie

Bedankt voor uw reactie.

marion

snelle levering. goed bed

bezorger was alleen en bed moest getild op zijn kant het huis in en ged is zwaar. beter twee man bezorgen.

internet