NJ Bink

Uitstekend

snelle respons, goede prijs

Zeer prettig goede service, snelle bezorging en goede track en trace follow up

Overzichtelijke website met representatieve foto's van het werkelijke product

Mortelmans Mady

Zeer tevreden mama's

ik had 2 pakketjes met blauwe rozen besteld voor moederdag in Belgie, en ook ik had 2 heel tevreden mama's

Maurits

Een geweldig boeket, voor ons eerste jaar huwelijk te vieren.

Voor mijn vrouw wilde ik graag een boeket met daarin katoentakken. Katoen staat symbool voor het vieren van het eerste jaar huwelijk. Nog niet zo gemakkelijk verkrijgbaar maar wel via Jasper. Jasper heeft mijn wensen goed vertaald naar een prachtig boeket. Een boeket waar een hoop aandacht en kwaliteit in zit, dan zie je na levering maar ook na bijna twee weken op tafel. Het leveren was ook beter dan verwacht, op de juiste tijd/plek kreeg ik het bloemstuk in een mooie lange doos voor in de auto! Wij komen zeker bij je terug!

Netjes geleverd

R.H.

Mooie grote gladiolen, met voeding en beschrijving voor verzorging, nog dezelfde avond geleverd voor een kleine meerprijs

Bij Thuisbloemist gladiolen besteld voor een vierdaagseloper. De bloemen werden nog dezelfde avond netjes afgeleverd met voeding en een beschrijving voor de bezorging. Vooraf werd per mail aangegeven binnen welk tijdvak de bloemen bezorgd zouden worden en dat klopte ook. Prima service met 1 klein aandachtspuntje: in plaats van de bestelde rode en witte gladiolen werden oranje en witte gladiolen geleverd. Dit zagen we pas toen de bloemen uitkwamen. Gelukkig was de ontvanger er evengoed blij mee.

Peter Regeer

Top service

Blauwe rozen

Wilde graag alleen 8 blauwe rozen voor mijn jubileum. En dat kon gewoon. Ze waren erg mooi