AC

Op 7 april droogbloemen besteld, vandaag is het 18 mei en heb nog steeds niets in huis. Gebeld, gemaild, geen antwoord. Ik wil graag annuleren, desnoods via de deze weg!

Veel aanbod

P. Balvers

Zelfde slechte ervaring als menig ander: 30 april voor 60 euro droogbloemen besteld EN betaald. Gemaild: geen antwoord. Gebeld: zelfde verhaal als eerder genoemd in reacties. Mijn begrip is op: als... Zelfde slechte ervaring als menig ander: 30 april voor 60 euro droogbloemen besteld EN betaald. Gemaild: geen antwoord. Gebeld: zelfde verhaal als eerder genoemd in reacties. Mijn begrip is op: als je niet kunt leveren, moet je ook geen geld aanpakken als bedrijf!!!!
Corona is geen smoes om geld in te pikken van je klanten.

Mevr. Van Rompa

Een bestelling geplaatst op 13 april 2020 en tot op heden nog steeds niets ontvangen.
Er wordt ook niet meer op mails of whatsapp berichten gereageerd. Ik begrijp dat het druk is door de Corona tijden, maar had graag een status van mijn bestelling gehad. Wie weet hoe lang zit ik nog te wachten.

VERSCHRIKKELIJK! 19 april besteld, zou de 28e binnen komen. Inmiddels 11 mei en nog niks gehoord. De eerste keer dat ik belde (week geleden) was ik erg begripvol ivm de drukte. Inmiddels opnieuw... VERSCHRIKKELIJK! 19 april besteld, zou de 28e binnen komen. Inmiddels 11 mei en nog niks gehoord. De eerste keer dat ik belde (week geleden) was ik erg begripvol ivm de drukte. Inmiddels opnieuw gebeld en ik werd ontzettend onbeschoft behandeld. Er werd mij verteld dat hoe langer ik aan de telefoon zou blijven hoe langer het zou duren. Verschrikkelijk... en hij kon nog steeds niet vertellen wanneer ik het zou ontvangen. Echt zo slecht.

Reactie Thuisbloemist:

Wij hebben enorm veel bestellingen van droogbloemen en kunnen hierdoor helaas niet snel leveren, niet fijn voor de klant en ook niet bepaald voor ons. Op een dag worden heel wat bestellingen gemaakt... Wij hebben enorm veel bestellingen van droogbloemen en kunnen hierdoor helaas niet snel leveren, niet fijn voor de klant en ook niet bepaald voor ons. Op een dag worden heel wat bestellingen gemaakt en het kan zijn dat van U er nog niet tussen zat, maar volgens mij is die die wel gepakt op 11 mei en verzonden en als U dat zo opvat zoals U dat verwoord is dat Uw mening en de telefoon erop gooien is ook niet bepaald de goede manier. Wij gaan niet nogmaals een bestelling die U eventueel plaatst accepteren van U helaas.

Bart

Eerste bestelling verliep goed (eind maart 2020), tweede slecht. Bij de tweede bestelling een boeket voor moederdag besteld. Zou op 8 mei geleverd worden. We zijn nu 13 mei en bloemen zijn niet... Eerste bestelling verliep goed (eind maart 2020), tweede slecht. Bij de tweede bestelling een boeket voor moederdag besteld. Zou op 8 mei geleverd worden. We zijn nu 13 mei en bloemen zijn niet geleverd. Geen reactie op mijn email en telefoon wordt niet beantwoord (kan geen bericht achterlaten want berichtenbox is vol). Slechte service. Ik weet niet eens of en wanneer de bloemen geleverd worden. Ik heb er begrip voor dat het druk is. Ik heb er geen begrip voor dat klanten niet worden ingelicht over vertraging.

verse bloemen

Annelies

Dankbaar dat ik bloemen heb gekregen, maar rijkelijk te laat. De gevers hadden ze nochtans tijdig besteld. Ik heb heel het boeket zelf opnieuw mogen samenstellen. (korte en lange stelen door elkaar)... Dankbaar dat ik bloemen heb gekregen, maar rijkelijk te laat. De gevers hadden ze nochtans tijdig besteld. Ik heb heel het boeket zelf opnieuw mogen samenstellen. (korte en lange stelen door elkaar) -> op die manier konden ze niet in een vaas. Er zit een kaartje bij dat je de bladeren van de bloemen niet in het water mag steken. Bloemist heeft geen of toch bitter weinig bladeren van de stelen gedaan. Dus ik heb dit dan maar zelf gedaan. Bloemen waren niet vers en een geknapte steel van een bloem. Ik veronderstel dat de bloemist erg verstrooid was, gezien er 2 enveloppen bij zaten met telkens een kaartje en bloemenvoeding. Er zat ook een slordig stuk gescheurd papier tussen de verpakking met daarop de bestelling handgeschreven. Dus ik zou dit niet aanbevelen om hier een bestelling te doen.
Eigenaar reageert niet op mail of Whatsapp.

De samenstelling van de kleuren is mooi, maar daarnaast geen goede ervaring! Niet voor herhaling vatbaar.

Rukiye

Bestelling voor moederdag geplaatst op 12/04/2020 met leveringsdatum 18/04/2020.
Vandaag, 11/05/2020 nog steeds geen nieuws!
Zelfs als je ruim op voorhand bestelt, krijg je je bloemen...
Vandaag, 11/05/2020 nog steeds geen nieuws!
Zelfs als je ruim op voorhand bestelt, krijg je je bloemen niet!

Geen Sterke punten

CDB

Véél te lange levertijd : bestelling gedaan op 6 april, boeket geleverd op zaterdag 2 mei ! Ook zeer moeizame communicatie met dit bedrijf. Nee, wat mij betreft geen aanrader

Mooi en groot boeket

EH

Enorm slechte ervaring meegemaakt. We hadden voor een verjaardag een boeket besteld op 8 april 2020 en konden als leveringsoptie 15 april 2020 aanduiden. Meteen na het bestellen, kreeg ik al een... Enorm slechte ervaring meegemaakt. We hadden voor een verjaardag een boeket besteld op 8 april 2020 en konden als leveringsoptie 15 april 2020 aanduiden. Meteen na het bestellen, kreeg ik al een mail dat de leverdatum zou opschuiven (maar geen specifieke datum) wat ik begrijp i.v.m. drukte door Covid-19.

17 april heb ik voor de eerste keer gebeld om te vragen of ze iets meer info hadden over de leverdatum. Ze zeiden dat het de week daarna zaterdag of maandag geleverd zou worden.

Op 27 april was er nog altijd geen boeket geleverd, dus heb ik opnieuw gebeld. Het zou dinsdag of woensdag geleverd worden.

Donderdag 30 april heb ik gebeld met de mededeling dat het boeket nog altijd niet geleverd was. Nu bleek de bestelling uit hun systeem verwijderd te zijn (terwijl dit er maandag nog instond? De bloemen waren dan ook maandag nog steeds niet verzonden) en ze zouden het bedrag terugstorten.

Ik heb ze vrijdag 1 mei een mail gestuurd, omdat ik het graag zwart op wit wilde hebben. Hier heb ik nooit antwoord op gekregen. Ik heb ze maandag 4 mei teruggebeld en toen zeiden ze dat ze 2 weken de tijd hebben om na te kijken of het bedrag zal worden teruggestort. Op het einde van de dag stond het bedrag gelukkig op mijn rekening.

Al bij al een heel slechte communicatie en service. Elke keer als ik belde voor meer info, wimpelden ze het gesprek ook af. Ik kan begrijpen dat het in deze tijden druk is, maar ze zouden toch beter moeten communiceren met hun klanten.

Keuze van boeketten ziet er goed uit.

Natacha Clepkens

Klantenservice onbestaande