Reviews

6.6 / 10
86 beoordelingen
Schrijf beoordeling

64% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

86 Reviews

Katja

2/10

Teleurstellend!!
Mailtje ontvangen met opmerking dat ik niet heb betaald, terwijl ik via iDeal meteen betaald heb. Na een mail terug te sturen geen reactie meer ontvangen.

Sterke punten

Nee

Reactie Thuisbloemist:

Geachte Mevrouw, wij kijken elke betaling na of die geslaagd is en kennelijk is de betaling van Uw om de een of andere reden niet geslaagd en dan geven wij een melding dat de betaling niet geslaagd... Geachte Mevrouw, wij kijken elke betaling na of die geslaagd is en kennelijk is de betaling van Uw om de een of andere reden niet geslaagd en dan geven wij een melding dat de betaling niet geslaagd is en met de vraag of U wenst dat de bestelling alsnog doorgang moet vinden. Dat is wat vragen aan de klanten op het moment dat de betaling niet geslaagd is.


Stephanie H.

1/10

Droogboeket nooit ontvangen. Bestelling 10 mei geplaatst. Na te informeren waar de bestelling bleef, enkel e-mail ontvangen dat de betaling niet goed gelukt was en dat de bestelling dus daarom niet... Droogboeket nooit ontvangen. Bestelling 10 mei geplaatst. Na te informeren waar de bestelling bleef, enkel e-mail ontvangen dat de betaling niet goed gelukt was en dat de bestelling dus daarom niet was geleverd. Betaling was wel goed gegaan en ik bezorgde hen een afschrift ter bewijs. Nadien niets meer vernomen. Echt schandalig!

Sterke punten

Geen

Reactie Thuisbloemist:

Geachte Mevrouw Huygelen, wij hebben Uw informatie nagetrokken en hebben op volgens onze gegevens op 11 juli het boeket bezorgd bij U. Mocht deze informatie niet correct zijn kunt U uiteraard dit... Geachte Mevrouw Huygelen, wij hebben Uw informatie nagetrokken en hebben op volgens onze gegevens op 11 juli het boeket bezorgd bij U. Mocht deze informatie niet correct zijn kunt U uiteraard dit aan ons laten weten en indien nodig sturen wij U de bestelling nogmaals toe.


katrien

1/10

2 maand elke week gemaild / gebeld om mijn bestelling te annuleren (aangezien ze toch al weken te laat waren met leveren en totaal niet communiceren hierover!). Geen enkel moment correct geholpen of... 2 maand elke week gemaild / gebeld om mijn bestelling te annuleren (aangezien ze toch al weken te laat waren met leveren en totaal niet communiceren hierover!). Geen enkel moment correct geholpen of antwoord gekregen (mails worden gewoon echt genegeerd, aan telefoon zijn ze onbeleefd en beloven ze annulatie maar ze doen het niet)

Uiteindelijk heb ik dit gemeld bij webwinkelkeur.nl en daar een slechte - maar uiteraard terechte!!- review gegeven.
De dag erna een mail ontvangen dat ze het 'uit het oog verloren waren' en de terugbetaling uitgevoerd werd.
Ongelooflijk dat klanten zo ver moeten gaan om eindelijk geholpen te worden!!!

Dus aan iedereen die met hetzelfde probleem zit: ze zullen je niet helpen tot je ze daar aangeeft. Allen WEBWINKELKEUR.NL is dus de boodschap!

Sterke punten

geen

Reactie Thuisbloemist:

Geachte Mevrouw vanwege de hoeveelheid bestellingen zijn wij helaas niet toegekomen aan het correct beantwoorden van de klanten, maar alle klanten die niet ontvangen hebben en hebben geannuleerd... Geachte Mevrouw vanwege de hoeveelheid bestellingen zijn wij helaas niet toegekomen aan het correct beantwoorden van de klanten, maar alle klanten die niet ontvangen hebben en hebben geannuleerd hebben netjes hun geld terug gekregen en U ook.


Thuisbloemist

2/10

Hallo!!!!!!!! Wanneer krijg ik mijn geld terug????!!!! jullie gaan nog veel meer in de mizerie zitten als gunder de mensen ni terug betalen!! Degene die hun geld niet terug gekregen hebben stuur mij... Hallo!!!!!!!! Wanneer krijg ik mijn geld terug????!!!! jullie gaan nog veel meer in de mizerie zitten als gunder de mensen ni terug betalen!! Degene die hun geld niet terug gekregen hebben stuur mij maar een email op het hotmail: shqipe_musti@hotmail.com
We kunnen lekker allemaal samen, in een groep hun aanklagen en naar de politie ??
Vuile afzetters! Gunder zult zien ;)

Sterke punten

Zelfs geen 1 ster waard
Bende nietsnutten

Reactie Thuisbloemist:

Geachte Mijnheer, Mevrouw Shqipe Mustafa, ik vindt dit een hele onbeschaafde manier van uiten en U heeft netjes de bestelling ontvangen op 2 juli. Wij geven op veel fronten aan dat we met heel veel... Geachte Mijnheer, Mevrouw Shqipe Mustafa, ik vindt dit een hele onbeschaafde manier van uiten en U heeft netjes de bestelling ontvangen op 2 juli. Wij geven op veel fronten aan dat we met heel veel bestellingen te kampen hebben en die met veel moeite allemaal kunnen uitleveren. Nu na maanden van alleen maar werken tot s'avonds laat en in de weekenden en feestdagen zijn we eindelijk weer op orde aan te komen.
Wij gaan in ieder geval niet nogmaals een bestelling van U honoreren.


Marijke Miessen

1/10

Dit bedrijf levert helemaal niet. Ik vermoed dat het oplichters zijn.

Sterke punten

Geen

Reactie Thuisbloemist:

Geachte Mevrouw Miessen, wij hebben de pot inderdaad niet verzonden omdat er teveel schade mee is geweest en we die op een uitrij route wilden meenemen. Maar het komt er steeds maar niet van om die... Geachte Mevrouw Miessen, wij hebben de pot inderdaad niet verzonden omdat er teveel schade mee is geweest en we die op een uitrij route wilden meenemen. Maar het komt er steeds maar niet van om die op een route in te plannen die richting Uw adres gaat. Ik stel voor het bedrag terug te betalen aan U.


Kim

1/10

Heeel slecht bedrijf, wacht al meer dan 1.5 maand op mijn bestelling terwijl er maar een ‘ enkele dagen’ vertraging zou zijn, niks bestellen hier!! Je wordt opgelicht.

Sterke punten

Niks

Reactie Thuisbloemist:

Geachte Mevrouw, dat is ook wat wij op vele fronten aangeven dat we te kampen hebben met enorme aantallen bestellingen en daardoor vertragingen hebben en ook in het bestelproces hebben wij dat... Geachte Mevrouw, dat is ook wat wij op vele fronten aangeven dat we te kampen hebben met enorme aantallen bestellingen en daardoor vertragingen hebben en ook in het bestelproces hebben wij dat indertijd vermeld en wij hebben Uw bestelling uiteindelijk bezorgd op 24 juni.


Elisabeth De Backer

1/10

Op 01/05 bloemen besteld voor moederdag, met leverdatum 11/05. Nog steeds niet geleverd en geen enkel teken van leven op mijn mails wanneer ik verdere duiding vraag. Ik heb twee maal via mail, één... Op 01/05 bloemen besteld voor moederdag, met leverdatum 11/05. Nog steeds niet geleverd en geen enkel teken van leven op mijn mails wanneer ik verdere duiding vraag. Ik heb twee maal via mail, één maal via het contactformulier op de website en één maal via WhatsApp contact opgenomen met telkens hetzelfde resultaat: geen enkele reactie. Mijn geduld is op!

Sterke punten

Geen

Reactie Thuisbloemist:

Geachte Mevrouw De Backer, bij mijn weten hebben wij het aankoop bedrag terug betaald aan U.


Riena

1/10

13 april voor ruim €50 aan droogbloemen besteld en betaald. Nog steeds niets ontvangen. Meerdere malen gebeld en gemaild en geappt, maar helaas zonder resultaat of een reactie

Sterke punten

Geen

Reactie Thuisbloemist:

Geachte Mevrouw Somai, helaas hebben we zoveel bestellingen te verwerken gekregen en met name wat betreft droogbloemen dat wij enorme vertragingen opgelopen hebben helaas. Met name de maand april... Geachte Mevrouw Somai, helaas hebben we zoveel bestellingen te verwerken gekregen en met name wat betreft droogbloemen dat wij enorme vertragingen opgelopen hebben helaas. Met name de maand april was zo enorm qua aantallen bestellingen dat wij daar nooit op voorbereid waren en met man en macht bestellingen hebben moeten maken tot s'avonds laat, weekenden en feestdagen en die van U hebben wij uiteindelijk kunnen leveren op 27 juni. Excuses voor de enorme vertraging maar gelukkig heeft U ze wel ontvangen uiteindelijk.


A

1/10

Slechte zaak. Je kan een datum voor levering kiezen, als een datum open stast kan er op die dag geleverd worden, zegt de site. Vervolgens wordt er niets geleverd, en op mail wordt niet gereageerd.... Slechte zaak. Je kan een datum voor levering kiezen, als een datum open stast kan er op die dag geleverd worden, zegt de site. Vervolgens wordt er niets geleverd, en op mail wordt niet gereageerd. Ze klagen dat ze het te druk hebben; gooi dan die bezorgdata voor een maand op slot. Data aanbieden voor levering als je van te voren al weet dat je niet kan leveren is niet netjes. Mails negeren is niet netjes. Niet leveren en niet annuleren is niet netjes. Klagen dat klanten klagen omdat je je werk niet doet, is bizar.

Sterke punten

Geen

Reactie Thuisbloemist:

Geachte Mijnheer Van Santen, wij hebben inderdaad een datum die aangevinkt kan worden, maar in het bestel proces op de eerste bestelpagina gaven wij ook aan met enorm veel bestellingen te maken te... Geachte Mijnheer Van Santen, wij hebben inderdaad een datum die aangevinkt kan worden, maar in het bestel proces op de eerste bestelpagina gaven wij ook aan met enorm veel bestellingen te maken te hebben en daardoor een vertraging van 2 a 3 weken hadden op dat moment en dit werd ook nog eens vermeld op de orderbevestiging. Wij hebben de Lucky Bambou takken uiteindelijk wel verzonden naar U, veel langere mooiere takken als dat U besteld heeft, die heeft U geweigerd en U heeft vervolgens netjes U geld terug gehad.


Kvdv

1/10

Slechte ervaring.
23april bestelling geplaatst en 7 mei zou het geleverd worden. Nog steeds niets ontvangen. Verschillende mails gestuurd maar nooit antwoord gekregen. Dus zou ik toch...
Slechte ervaring.
23april bestelling geplaatst en 7 mei zou het geleverd worden. Nog steeds niets ontvangen. Verschillende mails gestuurd maar nooit antwoord gekregen. Dus zou ik toch eindelijk wel eens willen weten wanneer mijn bestelling van twee vazen eindelijk gaan aankomen. Dus qua beleefdheid eens antwoorden op de mails aub.

Sterke punten

Geen

Reactie Thuisbloemist:

Geachte Mevrouw, wij geven op de website aan dat we met heel veel bestellingen te maken hebben en helaas daardoor vertragingen hebben. Onze potten en schalen daar is veel inpak werk aan om ze in... Geachte Mevrouw, wij geven op de website aan dat we met heel veel bestellingen te maken hebben en helaas daardoor vertragingen hebben. Onze potten en schalen daar is veel inpak werk aan om ze in goede staat bij de klant te laten leveren en daar hebben wij enorm veel vertraging in. Deze week kunnen wij Uw bestelling gaan verwerken en leveren bij U indien U dit nog wenst.