Hanife Cesur

Geweldige kaarten, snelle en zorgvuldige levering

Jouw ervaring

Ik bestel al jaren deze kaarten voor mijn examen leerlingen, ze zijn super!! Vandaag besteld, morgen al in de brievenbus, wat een service!!

Karin Rochel

Reis Ganesha witte tara Tibetaanse armband en geluksstenen

Jouw ervaring

Prima levering en producten heel erg blij mee

Maartje Hoetjes

Met care

Jouw ervaring

Altijd mooie lieve dingetjes van jullie en zorgvuldig verpakt en gehandeld

Ron Pelsmaeker

"Feel good" sieraden

Jouw ervaring

Miranda en de sieraden die zij aanbiedt, doen haar bedrijfsnaam eer aan. Eerst heb ik voor mijn dochter, haar mama en mijzelf een Boedhistisch geboortedag-hangertje besteld. Iedere geboortedag heeft... Miranda en de sieraden die zij aanbiedt, doen haar bedrijfsnaam eer aan. Eerst heb ik voor mijn dochter, haar mama en mijzelf een Boedhistisch geboortedag-hangertje besteld. Iedere geboortedag heeft een andere kleur en staat voor een aantal specifieke persoonseigenschappen. Je krijgt van iedere handeling netjes een Emailbevesting (bestelling en betaling). Binnen 72 uur lag het pakketje in de brievenbus.

Via Email heb ik de opmerking geplaatst, dat ik ook graag de kralenketting met levensboom-hanger had besteld, maar dat die helaas niet meer leverbaar was. Binnen 24 uur kreeg ik een persoonlijk antwoord van Miranda, dat zij in het weekend opnieuw ging inkopen bij de maker ervan en er eentje zou meenemen. Op zondag stuurde Miranda mij een Email met de mededeling dat de ketting weer leverbaar was. Ik heb 'm onmiddellijk besteld en 48 uur later had ik 'm in mijn handen. Kijk op de website ... de ketting is echt heel gaaf!

Things that make you feel good ... dat geldt voor de sieraden, maar zeker ook voor de persoonlijke en servicegerichte aanpak van Miranda!

Enige minpuntje: de dunne, gele touwtjes die bij de geboortedag-hangertjes worden geleverd. Zo lelijk. Gelukkig had ik drie suede veters opgenomen in mijn bestelling.

Marieke

Goed!

Jouw ervaring

Goed, leuk, niet duur, snel verzonden en geleverd!

bert van rossum

Service!

doelgericht

Alwin Koolen

Top !

Jouw ervaring

Altijd netjes, snel en accuraat geleverd

Irene

Snelle levering van mooie kaarten.

Jouw ervaring

Kaarten besteld en de volgende dag al geleverd!

Tine

Prima en snelle service

Jouw ervaring

Mooie webwinkel met veel keus.

Lucie

Fijn!

Jouw ervaring

Betrouwbaar, snel én altijd met een leuke attentie