Freddy Smit

Goede fysiotherapeut met verstand van zaken en zoekt naar steeds nieuwere technieken om de klachten te verminderen.

Thirza Gorkink

Je wordt goed geholpen bij de klachten en je kan er snel terecht.

Anita van huffelen

Ze gaf zeker tips maar in mijn geval werd dat eerder slechter als beter...Samen hebben we besproken dat we met de behandeling stoppen..in de tussentijd ben ik bij reumatoloog geweest. .Deze heeft... Ze gaf zeker tips maar in mijn geval werd dat eerder slechter als beter...Samen hebben we besproken dat we met de behandeling stoppen..in de tussentijd ben ik bij reumatoloog geweest. .Deze heeft geconstateerd dat mijn fibromyalgie is verslechterd. ..Er zijn röntgenfoto's van mijn voeten gemaakt..bloed geprikt. ..oa evt verstoorde hormoonhuishouding. .vitamine gebrek etc ..18 juli volgt hiervan de uitslag en wat we eraan kunnen doen...

Mieke kanselaar

Ik wil even iets zeggen over de verslechtering tijdens de behandelingsperiode, dit is volledig te wijten aan de klacht waarvoor ik kom ( frozen shoulder) en niet aan de fysio

Jomie Patty-Noya

Ik kreeg duidelijk aanwijzingen. Ook om thuis mee door te gaan met oefenen. Ondanks dat ik klaar ben met de therapie, blijf ik oefenen en bewegen!

wim sangers

Ja luisteren naar de klacht en dan goed behandelen

Anja Wijenberg

Vriendelijk, behulpzaam en weet wat ze doet.