Joyce weet waar ze. het over heeft. Heeft oog voor alle facetten van de behandeling. Wij zijn met een eerder kind voor precies dezelfde behandeling bij haar geweest en met succes. Voor nu laat het... Joyce weet waar ze. het over heeft. Heeft oog voor alle facetten van de behandeling. Wij zijn met een eerder kind voor precies dezelfde behandeling bij haar geweest en met succes. Voor nu laat het even op zich wachten maar dat kan verschillende oorzaken hebben en dat ligt niet aan Joyce. Verder vind ik het heel plezierig dat Joyce oog heeft voor Roel maar ook voor mij als ouder.

Het luisterend oor, gerichte behandeling en ze bezit veel expertise en is een warm persoon

Een professionele fysiotherapeut die echt verbonden is met haar patiënten en weet wat zij doet!!

Ik vind de communicatie met mijn fysiotherapeut heel erg fijn, ik weet wat ze doet en waar ik aan toe ben. Ze helpt me erg door ook goede tips en oefeningen te geven wat zeker helpt bij het herstel.... Ik vind de communicatie met mijn fysiotherapeut heel erg fijn, ik weet wat ze doet en waar ik aan toe ben. Ze helpt me erg door ook goede tips en oefeningen te geven wat zeker helpt bij het herstel. Ze is duidelijk in wat we gaan doen en hoe we dat gaan doen. Ik zou haar daarom ook zeker aanraden!

Hij ziet je ook als mens en niet alleen als patiënt