Henk.Spithoff

Zeer goed

Cecile

Door een ongelukje is mijn telefoon in het water terecht gekomen. Mijn telefoon heeft in een paar weken tijd verschillende kuren gehad: batterij snel leeg, voorcamera stuk, antenne stuk, etc. Bart... Door een ongelukje is mijn telefoon in het water terecht gekomen. Mijn telefoon heeft in een paar weken tijd verschillende kuren gehad: batterij snel leeg, voorcamera stuk, antenne stuk, etc. Bart vd Phone Bar liet mij iedere keer terugkomen en keek aandachtig naar het 'probleem'. Hij wist het ook steeds weer op te lossen. Waarvoor mijn dank. Ik hoop dat de kuren nav de waterschade nu gestopt zijn, maar ik weet zeker mochten er weer kuren zijn, dan ben ik weer welkom.

Snel en goed!

Mirjam

Iphone SE gevallen en scherm aan gruzelementen. Telefonisch contact gehad (goed bereikbaar) en bleek dat scherm op voorraad was en ik direct kon langs komen. In het pand stond overal goed aangegeven... Iphone SE gevallen en scherm aan gruzelementen. Telefonisch contact gehad (goed bereikbaar) en bleek dat scherm op voorraad was en ik direct kon langs komen. In het pand stond overal goed aangegeven waar je precies moest zijn. Erg vriendelijk en voordat de koffie op was, was mijn telefoon alweer gerepareerd (ca. 10 minuten i.p.v. de verwachtte 30). Ik zou er zeker weer heen gaan mocht dit nodig zijn (ook al hoop ik van niet).

Peter van der Maas

Uitstekende ervaring. Ik kwam voor een reparatie, maar een kleine schoonmaak bleek voldoende. Top hoe er wordt meegedacht!

Koning

Zeer kundig en vakbekwaam bedrijf

Marten Fokkens - Realsite

Batterij van mijn Iphone 5 vervangen. Snel geregeld en heel tevreden over.

Mijn scherm van IPhone 6 moest nodig vervangen worden. Met deze reden heb ik een afspraak gemaakt bij ThePhoneBar. Destijds waren de schermen van Phone op, maar dat heeft het bedrijf mij per mail... Mijn scherm van IPhone 6 moest nodig vervangen worden. Met deze reden heb ik een afspraak gemaakt bij ThePhoneBar. Destijds waren de schermen van Phone op, maar dat heeft het bedrijf mij per mail laten weten. Ik had de mail niet gelezen en ben ik toch naar ThePhoneBar gegaan. De personeel was vriendelijk en heeft mij een alternatief aangeboden om tijdelijk een tweedehandse scherm te gebruiken. Ik was zeer tevreden met deze alternatief. Daarnaast heeft het slecht één dag mogen duren tot dat de nieuwe schermen binnen waren.
Momenteel heb ik een nieuw scherm en doet deze het goed en ben ik tevreden. Ook vind ik 6 maanden garantie aanbod prettig.
De locatie van de ThePhoneBar oogde in de eerste opslag een beetje verlaten, maar uiteindelijk heb ik kunnen inzien dat het werkt dat geleverd compenseert de locatie . ThePhoneBar kan ik zeker een aanrader.

Menno Hoexum

Meer dan tevreden. Snelle actie voor een redelijke prijs en klaar terwijl U wacht. Prima, ga zo door!

Menno Hoexm

Reparatie aan scherm iphone 6S vlot uitgevoerd. Tevreden met resultaat