Kireb

Direct en snel geholpen. De koffie smaakte goed tijdens het korte wachten. iPhone werkt weer naar behoren.

GJD

Heb een gebruikte iPhone welke spontaan uitviel.
via internet bij dit bedrijf gekomen en super geholpen!!!! met een bakkie koffie erbij!
Na openen van het toestel bleek dat deze reeds...
Heb een gebruikte iPhone welke spontaan uitviel.
Na openen van het toestel bleek dat deze reeds eerder gerepareerd was.
Helaas had deze reparateur niet alle onderdelen terug gezet zoals het hoorde.
De medewerker van ThePhoneBar had incl de reparatie nog geen 5 min nodig
en wilde hiervoor niets hebben.
Heb toch € 10 daar ik zelf dit niet had kunnen doen!!!!!

Ik werd erg vriendelijk ontvangen. De scherm van mijn iPhone 7 was gebroken en die is heel snel gerepareerd. Wat ik zo prettig vind was dat het zo snel kon, omdat je bij sommige plekken je mobiel... Ik werd erg vriendelijk ontvangen. De scherm van mijn iPhone 7 was gebroken en die is heel snel gerepareerd. Wat ik zo prettig vind was dat het zo snel kon, omdat je bij sommige plekken je mobiel moet laten opsturen en dan ben je je mobiel zo een 2 weken kwijt en nu was het binnen 30 minuten klaar. De prijzen zijn ook erg geschikt. Super snelle en goede service.

Goede, snelle service en advies van vriendelijke mensen !

Via via gevonden. Zeer goed bereikbaar, goede service en hulp

Ik heb het scherm van mijn Ipad Air laten reparen bij de The Phone Bar. Dit is binnen 40 minuten op vakkundige wijze gedaan. De service zowel het aanmelden als repareren is top gedaan!

Rene

Jammer, gisteren een afspraak gemaakt voor reparatie van mijn scherm. Kom ik vandaag voor de dichte deur. Dan maar even gebeld, maar helaas geen reactie, zowel vast als mobiel. Gemiste kans.

Myrna

Toevallig hier terecht gekomen maar het was top! Snelle en vakkundige hulp bij de thelephone bar.

Erg behulpzaam en de reparatie was snel klaar! Netjes gedaan, top! Ik zou het iedereen aanbevelen!

Henk.Spithoff

Zeer goed