Rob

Vakkundig en servicegericht! Mijn IPhone 5s werkt weer prima! Bedankt en tot de volgende keer.

Snelle service, redelijke prijs en zeer klantvriendelijk:)

Uitstekende service, binnen kwartiertje weer klaar, wordt ik vrolijk van

Snelle service, redelijke prijs en zeer klantvriendelijk:)

Mijn toestel was in 15 minuten weer klaar. Het scherm lag helemaal aan diggelen.

Kim

Heel erg goed geholpen & mijn iPhone6s heeft weer een nieuw & mooi beeldscherm!

Hendrik-Willem

Iphone 5s camera defect. Ik kon geen foto’s en filmpjes maken. Ben er zo langs gegaan en hebben er tussen door naar gekeken wat er aan de hand was.
Bleek dat het contact los is gaan zitten. Ze...
Bleek dat het contact los is gaan zitten. Ze hebben het het weer vast gezet en kreeg hem weer mee. Het was service. Was positief verrast. Echt een top zaak en zeer klant gericht. Zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Snelle en goede service, vriendelijke mensen

Martijn

Iphone 6 scherm volledig vernieuwd binnen 10 minuten. Deze jonge ondernemer levert kwaliteit, is professioneel en is elke cent voor de voordelige reparatie van het scherm van je mobiel waard. Meer... Iphone 6 scherm volledig vernieuwd binnen 10 minuten. Deze jonge ondernemer levert kwaliteit, is professioneel en is elke cent voor de voordelige reparatie van het scherm van je mobiel waard. Meer dan dat, deze kerel heeft en gun je de toekomst, dan is Groningen een geweldig concept rijker. Oh ja, hij heeft me zonet in de avond (bij uitzondering?) nog geholpen, in ieder geval top van hem!

Webmail werd nooit beantwoord, vaste telefoonnummer niet opgenomen, 06 nummer bestaat niet (meer). Bestaat bedrijf nog wel ?

Reactie ThePhoneBar:

Beste,
Wij hebben enkel een vast nummer, naar welk mail adres heeft u gemaild? Wij bestaan gewoon!
Bart namens ThePhoneBar
050-2112487