Samsung met kapot scherm laten repareren, na reparatie zit de 'home button' los en steekt uit. Volgens The phone Bar is dat normaal, na aandring 'willen ze er nog wel naar kijken', laten daarna... Samsung met kapot scherm laten repareren, na reparatie zit de 'home button' los en steekt uit. Volgens The phone Bar is dat normaal, na aandring 'willen ze er nog wel naar kijken', laten daarna niets van zich horen. Na 2 weken krijg ik het mobiel terug met nog steeds een losse 'home button'.
Zeer veel spijt dat ik, om een paar euro te besparen, mijn mobiel hier af te geven. Raad iedereen aan bij deze prutsers weg te blijven.

Reactie ThePhoneBar:

Beste,
Beste,
Op het moment dat u zonder vooraankondiging het toestel met veel stampij heeft opgehaald was er een nieuwe homeknop in bestelling. U heeft mijn collega die toen aan het werk was echter geen enkele kans gegeven om dit uit te leggen en voor een zeer onprettige situatie gezorgd. Een andere klant is nota bene nog in de bres gesprongen voor deze collega en heeft later nog contact opgenomen of het allemaal nog goed gekomen is.
Bart namens ThePhoneBar

Na heel Nederland afgezocht te hebben naar een plaats waar de accu van mijn nexus 6p vervangen kon worden kon ik uiteindelijk bij de jongens van ThePhoneBar terecht. In nog geen 20 minuten zat de... Na heel Nederland afgezocht te hebben naar een plaats waar de accu van mijn nexus 6p vervangen kon worden kon ik uiteindelijk bij de jongens van ThePhoneBar terecht. In nog geen 20 minuten zat de accu er in.

T.A. Popma

Goede website met agenda voor het plannen van een afspraak, superhandig! Goede bereikbaarheid en hele snelle service. Mijn iphone was binnen 10 minuten weer klaar voor gebruik. Aanrader!!

Rick

Aanrader! Goede Service, kopje koffie erbij en klaar was mijn beeldscherm (IPhone 7) Website ook erg duidelijk en makkelijk om een afspraak te maken.

Snel geholpen met een probleem met mijn Macbook Air.
Uiteindelijk hebben ze een kabeltje vervangen en werkt alles weer

Maaike Trimbach

Mijn Iphone7 was in het water beland. Eerst 3 dagen in een afgesloten bak met rijst gelegd. Helaas, condens achter de cameralens en thuisknop werkte niet meer. Eerste advies van ThePhoneBar:... Mijn Iphone7 was in het water beland. Eerst 3 dagen in een afgesloten bak met rijst gelegd. Helaas, condens achter de cameralens en thuisknop werkte niet meer. Eerste advies van ThePhoneBar: ,,Thuisknop kan alleen door Apple vervangen worden. Het kan ook gewoon waterschade zijn, maar dat weten we pas als hij open is en als hij open is geweest, vervalt de garantie van Apple. Kunnen we dus beter niet doen.''
Na een dag nadenken besloot ik toch de Iphone door ThePhoneBar te laten openen. Na de droogbehandeling bleek het thuisknop-euvel aan het scherm te liggen. Ze stuurden keurig een mail met prijsopgaaf van een nieuw schermpje en de vraag of ze het moesten doen. Daarna tweede mail toen ik niet snel antwoordde. En uiteindelijk hebben ze gebeld om de vraag aan me voor te leggen. Pas na mijn toestemming zetten ze er een nieuw scherm op. Iphone werkt nu weer - met nieuw schermpje - als een zonnetje.
Dus: Goed en eerlijk advies, reparatie snel en zo goedkoop mogelijk uitgevoerd. Heel vriendelijke relaxte mannen. Ik ben supertevreden.
En voor wie het belangrijk vindt: de wachtkamer is tegenwoordig ook wat moderner dan op de foto's op de website.

Arthur

Aardige lui, goede service, mijn iPhone 6s was binnen kwartier gerepareerd, ik beveel ze van harte aan!

Ik heb het scherm van mijn Samsung S8 laten vervangen, de reparatie duurde 20 minuten en mijn toestel is weer als nieuw, ik ben tevreden!

Henk

Snelle reparatie en een lekkere kop koffie.
Voordat ik mijn koffie op had was het probleem met mijn homeknop dat bij een ander bedrijf was veroorzaakt weer opgelost.

IPhone 6 batterij vervangen, zeer snel klaar (15 min), nette prijs! Aanrader!