Sophie Hovens

Prettige manier van les krijgen! Het was duidelijk maar ook grappig zo nu en dan

Robbe verbugt

Gezellig en leerzaam

Bram Rossy

Het is een zeer fijne manier van leren. Je word constant bij de les gehouden en dit zorgt ervoor dat je ook goed alles op neemt. Verder zou ik deze manier van het behalen van je theorie aan iedereen... Het is een zeer fijne manier van leren. Je word constant bij de les gehouden en dit zorgt ervoor dat je ook goed alles op neemt. Verder zou ik deze manier van het behalen van je theorie aan iedereen aanraden!

Benthe Popping

Het was een fijne cursus. Het heeft me veel geholpen en er werd fijn en leuk les gegeven.

Kim van Boxtel

Ik heb de twee daagse cursus van TheorieGarant gevolgd en ben mijn eerste keer autotheorie examen meteen geslaagd! Duidelijke uitleg en veel oefenvragen die ook bij mijn CBR examen voorkwamen. Als... Ik heb de twee daagse cursus van TheorieGarant gevolgd en ben mijn eerste keer autotheorie examen meteen geslaagd! Duidelijke uitleg en veel oefenvragen die ook bij mijn CBR examen voorkwamen. Als je je aandacht erbij houd en je best doet slaag je na het volgen van de cursus gegarandeerd!

Goede uitleg en duidelijk

quinten

Duidelijke cursus.
word goed uitgelegd.

Elize

Erg goed, ze weten de info in je hoofd te stampen.

Mirella

Mijn zoon heeft hier heel goed les gehad en daardoor ook de 1e keer geslaagd