Daantje

Hele fijne cursus ben in 1x geslaagd en heb de dingen die ik heb geleerd zeker nog in mijn hoofd zitten het was een goede ervaring

Ik heb een positieve ervaring. Je herhaald veel dingen maar ziet later in de toets dat de vragen terug komen die je zoveel hebt herhaald. Ik begrijp te stof nu zelf ook veel beter en alles is nu... Ik heb een positieve ervaring. Je herhaald veel dingen maar ziet later in de toets dat de vragen terug komen die je zoveel hebt herhaald. Ik begrijp te stof nu zelf ook veel beter en alles is nu veel duidelijker

Yoeri Buis

Dankzij deze cursus heb ik het ruim gehaald.

Mirthe van de Ven

Snelle, duidelijke uitleg

Funda

Had gisteren en vandaag de theorie lessen en wat heb ik genoten van de lessen! Ik had les van Meneer Aydin. Er werd zoveel herhaald en besproken. Het is zoveel anders dan de normale lessen die je... Had gisteren en vandaag de theorie lessen en wat heb ik genoten van de lessen! Ik had les van Meneer Aydin. Er werd zoveel herhaald en besproken. Het is zoveel anders dan de normale lessen die je krijgt. Hier krijg je les met humor en het lijkt soms net alsof je in een standup comedy zaal terecht bent gekomen, dit helpt vooral met het onthouden van dingen. Ik ben in 1x geslaagd! Love it! Ik ga dit sws aan zoveel meer mensen aanraden!

Naomi van veen

Als je goed oplet en meedoet haal je het makkelijk

Vereijken

Zowel bromfietstheorie als autotheorie beide gehaald

Fenna

Echt een super fijne ervaring, alles was super duidelijk en ik ben in een keer geslaagd.

Abdellah

Best wel makelijk