Melvin mulders

Vriendelijke man
Fijne uitleg en tips
Ik zou het iedereen aanraden

Jordi kainama

Goed en was duidelijk en heb het in een keer gehaald hier dor

Heel duidelijk uitgelegd en binnen 1x geslaagd! Zeker aan te raden

Adamassbai

Goeie uitleg duidelijk en direkt

Myrthe

De cursus was goed! De stof werd op een toegankelijke manier gebracht en door dat het interactief was onthoud je het makkelijk. Ik moet wel zeggen dat een hoop “grappen” werden gemaakt over afkomst... De cursus was goed! De stof werd op een toegankelijke manier gebracht en door dat het interactief was onthoud je het makkelijk. Ik moet wel zeggen dat een hoop “grappen” werden gemaakt over afkomst (met namen Turkije), gewicht en relaties waar ik persoonlijk niet om kon lachen.

Bedankt voor je review en wensen je succes met je praktijk.
Er worden tijdens de lessen grappen gemaakt maar niet kwetsend of beledigend. Deze helpen je juist om te slagen ;)

Mara

Ik heb de cursus als prettig ervaren. Er wordt veel in een kort en snel tempo uitgelegd, maar het is goed te volgen.

Theoriegerant

De curses auto theorie word zo uitgelegd dat het heel makkelijk te begrijpen is en er worden ezelsbruggetjes gebruikt om het makkelijk te onthouden de docent legt alles ook heel goed en duidelijk uit als je goed oplet heb je er zeker heel veel aan en daardoor ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn auto theorie examen ik raad het zeker aan om bij theoriegerant te gaan!!

Roman Koolen

Hele fijne manier van lesgeven, lekker duidelijk en straight to the point!

Rikkert

Goed en duidelijke uitleg, ik heb mijn examen ook in 1 keer gehaald

Theorie garant

Heel goed en rustig uitgelegd