Rawan

Beste dagcursus die er is!
Het gaat op een tempo maar alles word meerdere keren herhaald en je kan gewoon vragen stellen

Rik Van Loon

Ff paar uurtjes doorzetten maar als je er bij blijft en oplet haal je m met gemak ik had geen moeite met het examen halen.

Cheayenne Havertong

Fijne les en duidelijk

Marli Langens

Goede heldere uitleg, ze precies waar ze het over hebben. Vriendelijke mensen en goed georganiseerd!

Res

Prima cursus, theorie hierdoor in 1 keer gehaald. De stof werd vaak herhaald waardoor je, als je goed oplet en meedoet, het makkelijk kunt halen. Instructeur was heel direct, soms tegen het... Prima cursus, theorie hierdoor in 1 keer gehaald. De stof werd vaak herhaald waardoor je, als je goed oplet en meedoet, het makkelijk kunt halen. Instructeur was heel direct, soms tegen het onaardige aan. Het is fijn om van tevoren al iets van theorie te hebben doorgenomen en/of al wat rijervaring te hebben omdat de stof anders soms wel heel snel gaat.

Jeffrey stoffels

Duidelijk en goed uitgelegd. Goede interactieve les waar iedereen aan bod komt. Leuke leraar die zo hier en dan een mooi grapje er tussen door gooit. Theorie vragen worden en goed ingestampt ik was... Duidelijk en goed uitgelegd. Goede interactieve les waar iedereen aan bod komt. Leuke leraar die zo hier en dan een mooi grapje er tussen door gooit. Theorie vragen worden en goed ingestampt ik was in een keer geslaagd!

Luc Houben

Ik vond de cursus zeer goed.

Prinsen

In korte tijd wordt heel veel informatie op een leuke manier aangeleerd. En het blijft ook lang hangen door de ezelsbruggen en leuke anekdotes. Ook de manier van vraagstelling op de toets wordt... In korte tijd wordt heel veel informatie op een leuke manier aangeleerd. En het blijft ook lang hangen door de ezelsbruggen en leuke anekdotes. Ook de manier van vraagstelling op de toets wordt geoefend. Echt een aanrader!

Milan

Geweldig echt top lessen

Frédérique

Super aardige meneer die aan ons uitlegde. Wel ging hij er snel door heen op de 1e dag maar doordat hij herhaalde op de 1e en 2e dag kwam het meteen in je hoofd te zitten. Waardoor ik ook in 1 keer... Super aardige meneer die aan ons uitlegde. Wel ging hij er snel door heen op de 1e dag maar doordat hij herhaalde op de 1e en 2e dag kwam het meteen in je hoofd te zitten. Waardoor ik ook in 1 keer mijn theorie examen heb gehaald.