2.3/10
5.1/10
2.7/10
3.5/10
2.1/10

Zeer slecht bedrijf. Ze beloven op de site: voor 21.00 besteld morgen in huis. Een week later had ik het artikel nog niet in huis. Inmiddels had ik de order geannuleerd, meerdere malen. Maar men... Zeer slecht bedrijf. Ze beloven op de site: voor 21.00 besteld morgen in huis. Een week later had ik het artikel nog niet in huis. Inmiddels had ik de order geannuleerd, meerdere malen. Maar men reageert niet en stuurt domweg het artikel op.

Sebastiaan Looman

Echt zeer slecht! Ze vragen bij de bestelling aan te geven wanneer je de spullen uiterlijk nodig hebt. Dan krijg je aan de telefoon te horen dat mijn sinterklaas kleding pas op 5 december ergens... Echt zeer slecht! Ze vragen bij de bestelling aan te geven wanneer je de spullen uiterlijk nodig hebt. Dan krijg je aan de telefoon te horen dat mijn sinterklaas kleding pas op 5 december ergens geleverd gaat worden. Nou dan is het intelligentie niveau ver te zoeken.

Niks

Alles

Ik heb vlaggen besteld via deze website. Na ongeveer 2 mailtjes die zeiden dat de bestelling werd uitgesteld doordat de spullen uit een extern magazijn moesten komen, heb ik uiteindelijk geen... Ik heb vlaggen besteld via deze website. Na ongeveer 2 mailtjes die zeiden dat de bestelling werd uitgesteld doordat de spullen uit een extern magazijn moesten komen, heb ik uiteindelijk geen mailtjes meer ontvangen en ook geen vlaggen. Ik heb gemaild naar de klantenservice, maar hier krijg ik geen antwoord van.

Ik zou graag geholpen willen worden.

Aaron

Ik heb hier twee pakken besteld. Netjes ontvangen. wel een dag te laat maar dat kan gebeuren. echter waren de pakken veel te groot en heb ik het terug gestuurd binnen de garantie termijn. dat was... Ik heb hier twee pakken besteld. Netjes ontvangen. wel een dag te laat maar dat kan gebeuren. echter waren de pakken veel te groot en heb ik het terug gestuurd binnen de garantie termijn. dat was begin januari. Nog steeds GEEN REACTIE gehad en geen geld terug! al 3 keer gemaild maar geen reactie. Verschikkelijk bedrijf. HIER NIKS BESTELLEN AUB. SCOORT NIET VOOR NIETS EEN 0,5/5

Boze klant

Slecht!?
Had carnaval kleding besteld en op Facebook hadden ze me belooft dat het vrijdag 9 februari / uiteindelijk zaterdag 10 februari bezorgd zou worden.
Nu 16 februari en ik heb het...
Slecht!?
Nu 16 februari en ik heb het nog steeds niet!
Nergens reageren ze meer op niet op Facebook niet op me mail!
Echt schandalig! Als ik voor maandag geen reactie krijg ga ik me rechtsbijstand inschakelen!

Beter communicatie naar de klanten toe.
Belofte nakomen.

Sanne

SUPER SLECHT! Afgelopen zondag (4-2) carnavalskleding besteld. Nu staat er heel leuk op de site: voor 21.00 uur besteld, zelfde dag verzonden. Ik snap dat dit op zondag niet het geval is, maar ik... SUPER SLECHT! Afgelopen zondag (4-2) carnavalskleding besteld. Nu staat er heel leuk op de site: voor 21.00 uur besteld, zelfde dag verzonden. Ik snap dat dit op zondag niet het geval is, maar ik verwacht dan dat hij op maandag wordt verzonden. Ik heb erbij gezet uiterlijk 7-2, omdat ik 8-2 de kleding nodig heb. Nu heb ik nog steeds niks gehoord van het bedrijf, geen mail of niks. Ik weet nu dus niet of mijn bestelling onderweg is, hij had er eigenlijk al moeten zijn als ik de informatie op de site moet geloven. Het bedrijf is niet te bereiken, mail krijg ik terug, chat is gesloten en aan de telefoon 52 wachtenden voor me. Heel slecht, zorg er gewoon voor dat je klanten te woord kunt staan. Stuur even een mailtje: sorry, uw bestelling is vertraagd, die en die dag verwachten wij het te bezorgen. DAN WEET IK WAAR IK AAN TOE BEN. Nu moet ik misschien straks last minute nog een carnavalsoutfit gaan scoren, omdat dit bedrijf niet op tijd levert. Ik snap dat het heel druk is ivm carnaval, maar hou je klanten op de hoogte aub.

groot assortiment

Klanten op de hoogte houden
Niet op de site zetten voor 21.00 besteld dezelfde dag verzonden, hiermee lieg je klanten voor.
Duidelijk op de site zetten of een pakje op voorraad is en...
Klanten op de hoogte houden
Duidelijk op de site zetten of een pakje op voorraad is en wanneer jullie het verwachten te kunnen leveren.
BEREIKBAAR ZIJN. Zowel via mail, telefoon als chat.

Inge

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ook ik heb hier besteld omdat ze beweren je bestelling de volgende dag te leveren. Nou geloof me, ik ben nu ruim 14 dagen verder en heb nog steeds niets... Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Ook ik heb hier besteld omdat ze beweren je bestelling de volgende dag te leveren. Nou geloof me, ik ben nu ruim 14 dagen verder en heb nog steeds niets ontvangen. Op 4 januari 2018 mijn bestelling gedaan, na 21:00 uur. Dus verwachte dat het op vrijdag verzonden zou worden en ik mijn bestelling zaterdag in huis zou hebben. Maar nee, op donderdag 11 januari had ik nog steeds niets ontvangen. Eerst maar eens gebeld (7 wachtenden voor mij en ruim 30 min aan de telefoon gewacht), vervolgens krijg ik een meisje aan de telefoon die mij beweerde dat mijn bestelling dezelfde dag nog verzonden werd. Ook hierin werd ik voorgelogen, namelijk weer niets ontvangen! Vervolgens een mail verstuurd, daarin werd beweerd dat mijn bestelling op donderdag 17 januari 2018 verstuurd zou worden. Ik ontving al geen track en trace code, waardoor mijn vermoeden bevestigd werd. Weer niets ontvangen. Bellen heeft geen zin, aangezien ik vandaag 14 wachtenden voor mij had en daardoor meer dan een uur in de wacht heb gehangen. Mailen heeft ook geen zin, je krijgt een standaard antwoord, dat de mail binnen 2 dagen beantwoord wordt. Maar ze sturen ook niet even een mail vanuit het bedrijf dat de bestelling vertraging o.i.d. heeft. Je wordt dus schandalig behandeld, en voorgelogen. Tot de dag van vandaag nog niets ontvangen terwijl alles keurig dezelfde avond van bestellen via Ideal betaald is. Ook zijn ze hun keurmerk niet waardig, ook die ga ik inlichten over deze zeer slechte service. Bah, wat een nare ervaring met dit bedrijf.

Hun sterkte punt is dat ze beweren dat alles op voorraad is, terwijl dat dus niet het geval is. Liegen zijn ze dus heel erg goed in.

Wees eerlijk en hou de klant op de hoogte, ook dit doen ze namelijk niet. Ze beweren mij een mail te hebben gestuurd, maar dat was zogenaamd mis gegaan.

Pauline van Rijsoort

Dit bedrijf heeft mij diep teleurgesteld. Ik had keus uit wel 30 websites waar ik mijn product had kunnen bestellen: voor deze gekozen omdat het de volgende dag bezorgd zou worden. Drie dagen later... Dit bedrijf heeft mij diep teleurgesteld. Ik had keus uit wel 30 websites waar ik mijn product had kunnen bestellen: voor deze gekozen omdat het de volgende dag bezorgd zou worden. Drie dagen later nog steeds niks gehad, terwijl het qua formaat in een envelop verstuurd had kunnen worden. Na de order- en betalingsbevestiging helemaal niets meer van dit bedrijf gehoord.

Wat wél goed ging: de snelle order- en betalingsbevestiging.

Wees eerlijk over de levertijd. En neem elke bestelling van je klanten serieus! Als ik had geweten dat dit een probleem kon opleveren, had ik het persoonlijk opgehaald. Daar is het nu te laat voor.... Wees eerlijk over de levertijd. En neem elke bestelling van je klanten serieus! Als ik had geweten dat dit een probleem kon opleveren, had ik het persoonlijk opgehaald. Daar is het nu te laat voor.
Bij de order kreeg ik de mogelijkheid een aanvullende opmerking te maken. Daar heb ik gebruik van gemaakt door te melden dat dit product uiterlijk woensdag geleverd moest worden. Ik had op z'n minst een mail verwacht waarin kenbaar gemaakt werd dat dit niet haalbaar was. Gelet op het feit dat het kennelijk niet haalbaar was.

stefan diender

Slecht niet leveren van de kleding!

Geen.. wanneer er volgende dag leveren staat verwacht je dat ook en niet 5 dagen later er zelf achter moeten komen dat het niet op voorraad is!

Reageren op vragen. Leveren van de betaalde goederen en op tijd aangeven als iets er niet is! Website op orde houden dat dit überhaupt niet gebeurd!

Alleen na bestelling (en betaling) een mail ontvangen dat het niet op voorraad is. Na 9 dagen niet ontvangen, maar ontdek dat het verstuurd is naar... mijn betaal adres ipv afleveradres waar ik... Alleen na bestelling (en betaling) een mail ontvangen dat het niet op voorraad is. Na 9 dagen niet ontvangen, maar ontdek dat het verstuurd is naar... mijn betaal adres ipv afleveradres waar ik niet woon Ondanks dat klantenservice groot op de website staat, zijn ze ONBEREIKBAAR (telefoon - 30 min zonder succes, chat kapot, email wordt niet beantwoord). Ze weigeren pakket zelf op te halen - dit is mijn probleem en anders geen geld terug. Ik heb het pakket terug gestuurd, maar zie verder (na twee maanden) geen geld terug. Opnieuw reageert niemand. ECHT BEGIN HIER NIET AAN!!

het lijkt dat ze een groot aanbod hebben

Mijn product was niet op voorraad wat niet vermeld was op de website
Product niet geleverd aan het juiste adres, maar ik moet het zelf ophalen om mijn geld terug te kunnen krijgen
na het...
Mijn product was niet op voorraad wat niet vermeld was op de website
na het terug sturen, nooit mijn geld terug gezien
klantenservice onbereikbaar - geen reactie via telefoon, chat of mail
ik zou dit bedrijf never nooit aan iemand aanraden