Kwaliteit product

Laurens Coucke

Zeer goede ervaring, reeds meermaals aankopen gedaan

Zeer goede online configurator
Goede after sales service
goede kwaliteit van product

Kaders besteld voor posters met afwijkende maat, zowel de bestelling als levering waren heel vlot en het uiteindelijke resultaat mag er zijn

Vlotte website, snelle service en een product dat aan alle verwachtingen voldoet

Veilige verpakking en snelle levering. Persoonlijk klantencontact.

Veilig en snel geleverd.

Ferdinand Reyskens

Het was niet onze eerste bestelling en omdat die was meegevallen bestelden we een volgende. Maar er liepen toch een paar dingen fout: ten eerste is in jullie handleiding vermeld dat de levering op... Het was niet onze eerste bestelling en omdat die was meegevallen bestelden we een volgende. Maar er liepen toch een paar dingen fout: ten eerste is in jullie handleiding vermeld dat de levering op vrijdag gebeurt maar nu was het maandag, misschien buiten jullie weten om ? Ten tweede was de kleur van de kader volledig fout: wij hadden een blauwe kader besteld en hebben een rode gekregen hetgeen juist was van afmeting maar komt niet mooi uit met de foto.

De oorspronkelijke punten van correctheid die we vorige keer ondervonden waren er nu niet.

Bedrijf gevonden op het net. Ik vond niet direct mijn weg op de site maar uiteindelijk is het toch gelukt om alles goed te bestellen. Ik ben zeer blij met de geleverde goederen.

Goede prijs kwaliteit

Vlotte bestelling en snelle en correcte levering van 2 op maat gemaakte kaders. Echter 1 opmerking: de vijsjes werden wellicht met een elektrische schroevendraaier vastgeschroefd, want ik kreeg ze... Vlotte bestelling en snelle en correcte levering van 2 op maat gemaakte kaders. Echter 1 opmerking: de vijsjes werden wellicht met een elektrische schroevendraaier vastgeschroefd, want ik kreeg ze zeer, zeer moeilijk open om de schilderijtjes te kunnen invoegen. Het is niet nodig om ze zó vast te draaien.

la vita studios

Handige website, makkelijke tools, veel keuze.

veel keuze
superhandige website

An V.

Prima! Correcte afmetingen, verzorgde afwerking, efficiënt ophangsysteem, tijdige levering.

Vriendelijke richtlijnen via telefonisch contact.

Zeer tevreden. Duidelijke communicatie. Toffe website.

Kaders in degelijk materiaal en optimaal verpakt.