Kwaliteit product

Monique Claes

Zeer behulpzaam en vriendelijk geholpen.

Website waar je van A tot Z je fotokader kan samenstellen en zelfs kijken hoe je foto er ingekaderd uitziet. Vind ik een heel groot pluspunt.

Alexandra Louarn

Zeer aangename en doeltreffende ervaring

Kwaliteit, snelheid en efficiëntie

betty tanghe

Nooit geen problemen gehad, juist de laatste levering was in orde.

Vlotte levering.

Hugues Roland

Ik heb twee kaders besteld voor twee 40x50cm canvas. Iets te groot, heb ik telefonisch contact gehad met klantendienst die voor zijn klanttevredenheid zeer bezorgd is. Alles is nu in orde en kaders... Ik heb twee kaders besteld voor twee 40x50cm canvas. Iets te groot, heb ik telefonisch contact gehad met klantendienst die voor zijn klanttevredenheid zeer bezorgd is. Alles is nu in orde en kaders passen perfect aan!

De kaders zijn van echt goed kwaliteit.
Klantendienst super effectief!

Gunther Buckens

Vlotte levering, goed verpakt. Als ik 1 verbeterpuntje mag noemen dan vind ik het kleurenpallet voor de passe-partout beperkt.

Kwaliteitsvolle kader. Mooi verpakt toegekomen en perfect binnen de vooropgestelde (korte) levertermijn. Ik zal zeker nog bestellen en vanaf nu raad ik ook jullie shop aan bij diegenen waarvoor ik... Kwaliteitsvolle kader. Mooi verpakt toegekomen en perfect binnen de vooropgestelde (korte) levertermijn. Ik zal zeker nog bestellen en vanaf nu raad ik ook jullie shop aan bij diegenen waarvoor ik tekeningen maak.

Reactie Theframeshop.be:

Beste Gunther
Bedankt voor uw review en het verbeterpuntje! :)
Beste Gunther
Bedankt voor uw review en het verbeterpuntje! :)
We hebben een 60-tal kleuren passe-partouts op stock. We plaatsen deze bewust niet allemaal op de website om keuzestres te beperken. Indien je tot bij ons komt in het atelier zijn er nog veel meer opties.
Neem gerust contact op indien we jou verder kunnen helpen.
Alvast bedankt, nog een fijne dag en hopelijk tot snel.
Met vriendelijke groeten
Henri

Ellen H

Heel erg goed!

Fijne en goede communicatie, bereid om mee te denken, behulpzaam, het kader was perfect afgewerkt en erg mooi van kwaliteit. De hoeken sloten mooi aan en erg vakkundig.

Serge Van Langendijck

Correcte

Différents modèles, belles possibilités.

Miche

Zeer vriendelijke en vlotte dienstverlening.

Prima kwaliteit van print, kader, levering,...

Marianne

Zeer goede ervaring