Marie-Rose Verwerft

Niets dan goede ervaringen, zeer klantvriendelijk met de nodige goede raad.

Steeds de juiste info en mee denken wat het beste is voor de hond in kwestie. Zowel wat betreft mijn eigen hond als de honden van het asiel waar ik reeds brokken voor kocht.

Nico Gillis

Al sinds pup is onze hond allergisch aan vele voedingsstoffen, we willen dus enkel echt gezonde en duurzame voeding voor haar. Een online zoektocht bracht ons bij The Doggy Shop.
Snel...

Wij waarderen het 'collectief' verzenden, dus niet "vandaag besteld, morgen geleverd" maar 2 verzenddagen per week. In tijden waarin duurzaamheid belangrijk is, vinden we dit een leuk idee om verstandig met transport om te gaan.
Elke keer een gratis proevertje ... onze hond is er telkens weer blij mee!

Viviane Houben

Ik heb een goede ervaring, het eten van onze hond komt telkens correct aan. Niets op aan te merken

Men is steeds vriendelijk aan de telefoon als ik vragen heb. En de verpakking komt onderweg niet los. Als is volledig in orde.

Nathalie Mylle

Ruime keuze vissnacks en zeer goede zalmtrainers die voor het baasje geweldig zijn daar ze niet kruimels of zeer sterk ruiken. Dit maakt dat ik gemakkelijk een aantal trainers in mijn zak kan steken...

Snelle en correcte levering, steeds een kleine attentie erbij (enkel jammer dat ik er soms een ander hondje blij mee moet maken omdat mijn hond enkel vis kan en mag eten maar daar kunnen ze onmogelijk van op de hoogte zijn).

Nancy

Positief,snelle levering,duidelijke website

Veel keuze

Luc Hals

Leveringen zijn altijd op tijd en correct heel aangenaam om mee te werken

Ann Bierkens

Altijd correct, klopt er iets niet met de bestelling (is maar één keertje voorgevallen) wordt dit onmiddellijk rechtgezet. Heel vriendelijk, snelle antwoorden op mails, de levering ook altijd prima,...

Zeer correct, vriendelijk, behulpzaam, levering altijd op het juiste tijdstip, je krijgt een mail vooraf met het te verwachten uur dit is ook erg fijn, zoals ik al zei: aan te raden!!

eric baeten

Correcte en prima service

Vera Calders

Niets dan lovende woorden

Zeer snelle reactie en service

karine Van Tendeloo

Zeer goede en eerlijke service

de honden vinden het geweldig eten en de kleine surprise elke keer vinden ze geweldig. Bedrijf is steeds tijdig op de afspraak