Kim Desaever

Zeer vriendelijk, altijd behulpzaam, goede service

veel keuze, veel info, goede service

Marco Van gelder

Goeie service, altyd correct ,en die graris proevertjes vind ik wel leuk

Jan V

Snelle service, kennis van zaken.

Zeer goed op de hoogte van "gezonde" voeding voor honden.

Petra Voeten

Snelle en correcte service. Makkelijk om op die manier iets te bestellen.

Kathleen

Ik ben reeds jaren klant bij The doggyshop! Wat ik enorm waardeer aan deze winkel is dat de eigenares ook mee in de winkel staat. De raad en informatie die zij mij door de jaren heen al gegeven...

Professioneel, zeer klantvriendelijkheid en hulpvaardig

lies rowie

Sinds enkele maanden bestellen wij onze hondenvoeding (canis purus) online omdat we niet tevreden waren van "the doggy shop" in Boechout. Wij kochten altijd 3 zakken van 15 kg tegelijk. Deze liggen...

Geen, integendeel!

Reactie Thedoggyshop.be:

Beste Lies,

Wat jammer om deze feedback te lezen, er staat namelijk steeds iemand van ons team klaar om te helpen, er is ook een karretje aanwezig in de winkel dat steeds gebruikt kan/mag worden.
Met welke auto onze klanten rijden, daar zijn we niet echt mee bezig, wij appreciëren elke klant die bij ons komt, ongeacht met welke auto ze rijden.

Het vreemde van deze feedback is wel dat we nergens in ons klantenbestand uw naam of emailadres kunnen terug vinden.

Ik wens u alvast een fijn weekend.

Vriendelijke groeten
Greet

Debbie mistiaen

Heel tevreden over het aanbod en snelle levering

Altijd extra tractatie

Van den broeck

Correcte leveringstijd

Online en toch persoonlijk

Kim Bultinck

Super goeie, vriendelijke service! Top kwaliteit producten! Elke vraag wordt even vriendelijk en snel beantwoord.

De vriendelijke service en bereidwilligheid om je te helpen met bestelling, info over producten en leveringen is echt geweldig!

Haesevoets johan

Goede correcte levering.