Cornelis

Positief!

Kosteloze levering vanaf bepaald bedrag en gratis proevertjes om te testen. Groot gamma

Marieke

Dé beste winkel als het gaat om producten voor je lieveling(en)

Communicatief, deskundig, vriendelijk, bereikbaar

De Clercq David

Zeer goede en correct service

Leveren was top geregeld

An

Top

Goede communicatie , snelle levering , in ons geval ook levering aan huis , mooie producten

Wat zijn onze verbeterpunten?

Iets meer voor de kat zou mogen

Arlette

Zeer goed

Vlugge levering

Stock beheer

Evy De Brier

Als (nog) niet-klant mailde ik hen voor advies. Snel kreeg ik respons: duidelijk advies met kennis van zaken, vriendelijk in communicatie. Volgen ook op (via Instagram): waren... Als (nog) niet-klant mailde ik hen voor advies. Snel kreeg ik respons: duidelijk advies met kennis van zaken, vriendelijk in communicatie. Volgen ook op (via Instagram): waren benieuwd/geïnteresseerd hoe hond reageerde :-)

Advies over de producten op maat voor jouw hond. Snelle respons.

Anita

Ervaren mensen die altijd klaar staan om mee oplossingen te zoeken

Groot gamma, stipt en correct

Doe zo voort

Sabine

Online aankoop

Luyten Elia

Online Aankopen van dieren voeding

Vlugge respons om mails met problemen

Wat zijn onze verbeterpunten?

Online kortingcodes verwerken is niet simpel. 😥Wij zijn geen "it"

Reactie Thedoggyshop.be:

Beste Elia,
Beste Elia,
U hoeft zeker geen it'er te zijn om de korting van de klantenkaart in mindering te brengen hoor. Alles staat zeer overzichtelijk in stapjes uitgelegd op de website hoe dit moet gebeuren.
Op zich is het zeker niet moeilijk, u logt in op uw account, gaat naar de klantenkaart en kiest voor opnemen tegoed, u ontvangt direct een kortingscode en die geeft u in bij uw bestelling en als laatste stap klikt u op bevestigen. En dan wordt de korting verwerkt.
Mocht er toch iets niet lukken of duidelijk zijn, kan u gerust een mailtje sturen.

Ingrid Braspenningx

Correcte levering, verse producten en ruime keuze.
Vriendelijke topservice!

Mooi aanbod van kwaliteitsvolle en toch betaalbare voeding MET thuislevering volgens afspraak

Wat zijn onze verbeterpunten?

een kleine tip om het zowel voor jullie als je klanten makkelijker te maken misschien: whatsapp ipv mail voor het verwittigen / bevestigen van diepvriesleveringen lijkt mij toegankelijker en valt... een kleine tip om het zowel voor jullie als je klanten makkelijker te maken misschien: whatsapp ipv mail voor het verwittigen / bevestigen van diepvriesleveringen lijkt mij toegankelijker en valt ook meer op dan een mailtje vermoed ik ( en kan dus helpen om te vermijden dat mensen een levering missen ?)

Reactie Thedoggyshop.be:

Dag Ingrid,
Dank je voor de leuke feedback.
Inderdaad, de optie van Whatsapp is wel iets, gaan we zeker even bekijken.
Bedankt voor de tip!