Jerry de Haas

Kan niet beter heel goed geholpen door John veel uitleg niets is teveel heeft daarna nog geholpen met het in mekaar zetten van de stuntstep .
Niets anders dan goede ervaring

De kennis weet waar ie het over heeft.

Haye

Per WhatsApp contact gehad over de staat van een gebruikt product (complete BMX). Klantvriendelijk!

Snelle levering en product (tweedehands) was in goede staat. Klantvriendelijk, contact gehad via WhatsApp.

Aankoop via de mooie web-site gedaan

Supersnelle service

Hans

Ze geven goed advies en nemen de tijd voor je. Het assortiment is fenomenaal.

Klantvriendelijkheid en goed advies

Arthur Bremmer

Erg goede ervaring. Wij hebben ons georiënteerd op een BMX voor onze zoon, na diverse websites en winkels te hebben vergeleken kwamen wij onder andere bij de Sportscave terecht. Zeer deskundige... Erg goede ervaring. Wij hebben ons georiënteerd op een BMX voor onze zoon, na diverse websites en winkels te hebben vergeleken kwamen wij onder andere bij de Sportscave terecht. Zeer deskundige uitleg met informatie over belangrijke details, er is echt de tijd voor ons genomen, alle mogelijkheden besproken om uiteindelijk tot een weloverwogen keuze te komen. Onze zoon is super blij met zijn prachtige BMX en zal er een hoop plezier aan beleven. Naast mooie en goede BMX fietsen verkoopt de Sportscave ook stunt steps en allerlei accessoires voor zowel BMX als stuntsteps. Top adres!

Deskundigheid en belangrijke detail informatie zodat de klant de goede keuze(s) kan maken, klantvriendelijkheid, vertrouwen, enthousiasme.

John

Een nieuw Fork voor stuntstep gekocht.

bereikbaarheid via 06: TOP
duidelijke site met de juiste info.

Jose Jagersma

Contact via Facebook en mijn vragen werden al gauw beantwoord

Vriendelijk

Thomas

Top

Snel

Goeie site, prima service

Diana

Prettige ervaring met dit bedrijf. Ik had alleen aangegeven dat ik de levering via post nl wilde en deze werd dhl afgeleverd. Helaas bleek de zending zoekgeraakt en moest ik van dhl contact opnemen... Prettige ervaring met dit bedrijf. Ik had alleen aangegeven dat ik de levering via post nl wilde en deze werd dhl afgeleverd. Helaas bleek de zending zoekgeraakt en moest ik van dhl contact opnemen met de afzender. Echter kon ik jullie helaas niet telefonisch bereiken. Dat was het enige lastige. De zoek geraakte zending was niet iets waar jullie wat aan konden doen.

Snelle verzending en een mooi step. Zoonlief is er content mee.