Communicatie
Product
9.7/10
Nazorg
9.7/10

Custom made taartopper laten ontwerpen. Denkt goed mee, reageert snel op mails en goede service. Het resultaat is prachtig!

+ Prachtig eindproduct (ontwerp)
+ Mogelijkheiden
+ Creativiteit
+ Snelheid communicatie

- Communicatie via websiteformulier verliep niet helemaal goed (diameter taart kwam niet goed door, letters voor ontwerp en de voorbeeldfoto)

Beste Anoniem,

Dank je wel voor je email en je reactie. Wat fijn om te lezen dat je blji bent met de taarttopper. Daar doen we het voor. Wat betreft de communicatie via het websiteformulier, dank daarvoor, daar gaan we mee aan de slag.

Francien
Team Taarttopper Studio

Kelly

Mooie collectie, precies wat we wilden! Snel en makkelijk aan te passen.

Charlotte

Heel erg vriendelijk, wilde iets bestellen maar kwam er niet goed uit. Na een email werd ik direct heel vriendelijk geholpen.

Andrea

Hele fijne ervaring. Het personeel kwam aardig over en ze weten waar ze het over hebben.

Eline

Stickers besteld via persoonlijke trouwkaarten, deze waren erg goed!

Snelle levering en duidelijke informatie.

Hi Eline,

Dank je wel voor je review! Fijn dat je blij bent met de sluitstickers en de kwaliteit. Veel plezier met je bestelling.

Janet M.

Zeer klantvriendelijk personeel en vooral weten ze waar ze het over hebben. Voor een fijne prijs toch een persoonlijk ontwerp! Ga hier zeker ook onze bedankkaartjes voor onze bruiloft bestellen.

Hi Janet,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je bestelling.

Johan

Persoonlijke Trouwkaarten is ontzettend prettig en makkelijk te gebruiken. De collectie kaarten is uitgebreid en mooi. Het ontwerpen van onze eigen trouwkaart was makkelijk en snel gedaan. Daarnaast...

Ja een gemakkelijk programma met mooie kaarten. Klantenservice is ook heel prettig.

Hi Johan,

Dank je wel voor je complimenten en wat fijn om te lezen dat jullie geslaagd zijn!
Fijn!

Bedankt voor jullie bestelling.

Esther

We hebben hier onze Save the Date, trouwkaarten, menukaarten, bedankkaartjes en labels afgenomen. We waren heel blij met de collectie trouwhuisstijlen. Deze hebben ons enorm geholpen. We kregen...

Ja de medewerkers zijn heel vriendelijk en aardig.

Hi Esther,

Wat fijn om te lezen! Heel graag gedaan! En wat leuk om te lezen dat jullie zoveel complimentjes hebben ontvangen.

Bedankt voor jullie bestelling.

Mirthe

Een hele fijne ontwerptool, je kunt alles zelf maken. Daarnaast zijn de medewerkers aardig, snel en komen met een hoop goede ideeen aan. We gaan hier onze bedankkaartjes ook bestellen.

Goede tool, heel gebruiksvriendelijk.

Hi Mirthe,

Wat fijn om te lezen! Heel erg bedankt voor je bestelling.

Wendy Unger

voelen goed aan wat wij als klant wilden qua design van onze zelfontworpen trouwkaart obv 1 voorbeeld en een telefoon gesprek

- goede communicatie
- goede hulp bij het ontwerp
- snelle afhandeling van vragen

als het mogelijk is nog beter de snijrand aangeven (deze was wat onnauwkeuriger dan wat we op basis van de proefdruk hadden verwacht)

Hi Wendy,

Dank je wel voor je fijne review! Wat betreft de snijrand dat zijn we zeker met je eens, en dat gaan we bij de IT afdeling aangeven. Hopelijk kan dit worden aangepast.

Team Persoonlijke Trouwkaarten - Francien